Dagboken farm 2 rai, 2015 9/8
Har gjort en matematisk beräkning angående läsare när det gäller vad jag skriver, tack Kycklingen, 1 gilla från dig på nästan
1000 tryck, blink? många trycker, läser man? om så är så blir det närmar 1000 som inte gillar vad jag skriver, men å andra sidan, med matematik och statistik så vinner man alla dueller.
Och med detta så ska detta inlägg generera 38 tryck, inget gilla, sjäiv skiter jag i vilket.
Dagboksform, grattis kära hustru att Du lyckats bjuda in nästan hela thailändska simlandskapet att träna i din bassäng,
600 elltsimmare på samma gång, kom ihåg vad jag sa när du nämnde att du vill ha 5000, jag gjorde ett snabbt överslag,
har du 180,000b, detta blir foderkostnaden under närmaste 8-12 månadearna, hon svarade ,you talk to much.,
600 fiskyngel sjösatt, blir upp till 3000,
Stirlingmotorn har inget med farmen att göra, har tidigare köpt ritningar från Australien, (AB skurkligan) satte mig och räknade på måtten, inte en siffra rätt, dom erbjöd sig att återbetala beloppet; tyckte för min del att mina väl valda ord
var godkänt som en återbetalning.
Har lagt ut blänkare, köpes kopparblock, 12ggr 150ggr 150gg mm, inte ett svar, jag har några plåtar koppar, tror nog
jag ska be min son skära till dessa, först tänkte jag silverloda, fann kopparlod på jula,30cm/2mm 149,: kopppar, har egenskapen att mjukna vid upphettning, att slå sig funderar på att trycka i en hydraulpress, värm upp tii 700 grader,
låta ligga var till avsvalnad, hej kära morbror, kan jag låna din verkstad någon helg?
Vidare så funderar jag på om man inte skulle borra och plugga solsidan och via en cpu tillföra värmen direkt till regen?
fungerar detta? har inte en aning, bara att prova sig fram.
Har även lagt ut blänkare, defekta plattv köpes, inget svar än, är ute efter linsen i tv:n, resten till skroten.
Visst är det trevligt att bygga en farm, trevligare att bygga farmen som självförsörjande,
detta skrivet utan alkolås på datorn och 2 knappar innanför västarna, hjärnan kopplas på 06,00