Vem känner till Rayong-området?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Rolf " sa:
Morrn
Inte för att jag vill tjata :) men tror ni att era släktingar/fruar har några heta tips innan i morgon? :-X
Det är i och för sej ingen panik men vore kul om man kunde ringa in boendet. På mån måste vi boka själva resan.
Rolf

Här har du en till Rolf, lite varierande prisklasser ser riktigt fint ut! Makmai Villa och telefonnummer till Pha Fan (jag get mig inte ;)) +6638-652057, bärbar telefon +661-7817733, +661-8863639 och deras hemsida visserligen på thai, men jag ger dig översättning Pah Fan.

Mvh Peter :wai:

Tack igen insayt, det är skit kul att rota runt bland alla tips vi får. Svårast är att komma ihåg det första hotellet när man kollar på det sista, så man får väl packa ihop laptoppen och gå och sätta sej vid stationära så man kan ha fler fönster öppna. ;) :wai:
Rolf

Kommer mera!

Som sagt var du har inte direkt preciserat vad du egentligen vill ha mer än att det skall vara billigt, jag har gett dig både billigt, mellan och dyrt nu, mer kan jag inte göra. Sen är det ju relativt, jag vet ju inte vad du anser billgt ;).

Men här är Novotel (Chak Pong), internet

Palmeraie, internet (Chak Pong)

Rayong Resort, har allt men dyrt och vackert beläget.

Sen har du ju alltid Agoda att ösa ur.

Mvh Peter :wai:

Mitt tips: Åk ner utan att boka hotel innan. Det är det enklaste och ofta billigaste alternativet. ( Egna erfarenheter)
I Thailand är det den enklaste sak att ordna hotell på plats. Med lite sunt förnuft och känsla, kommer man långt :) :)

"Gazton " sa:
Mitt tips: Åk ner utan att boka hotel innan. Det är det enklaste och ofta billigaste alternativet. ( Egna erfarenheter)
I Thailand är det den enklaste sak att ordna hotell på plats. Med lite sunt förnuft och känsla, kommer man långt :) :)

Det är ju min melodi också, många av oss gamla rävar här vet ju sedan länge vad vi vill och har i Thailand, kanske Rolf tillhör kategorin som gärna kanske vill veta att han har boendet klart innan!

Mvh Peter

När vi var ner till pattis, så bestämde vi
att ta en tur till rayong, bokade inte
hotellet i förväg, knallade runt och
tittade på olika hotell, till slut så
tog vi in nära hamnen och
utsikt över havet, kommer
inte ihåg namnet på hotellet

Gråt inga tårar mer för vår skull, För du menar ändå ingenting med det..................................................... :laugh:
Rolf

Nu är det svåraste hindret borta det som kunde stjälpa vår sem. Kattvakt är fixad :D
Rolf

Nu är det så att granntanten kommer till katterna. Dom ska ju inte behöva gå ut, tänk om det regnar ;D
Rolf

Jag lämnar katten/erna till lillebror. Dom får heller inte gå ut själva, dom har sele med en löplina på sej så dom inte går vilse.
När det är dags att ta hem dom så åker vi bil dom 200-300 meterna så katterna har inte en chans till att vilja eller få stanna kvar där.
Men jag vet att mina katter tycker att borta hos morbror är helt ok men hemma hos matte är bäst.

Jag försökte skämta med Lego om regnet. Men det gick inte hem, han börjar väl bli lite till åren ;D
Vi har kattlucka så dom kommer och går som dom vill. Plus att vi har en lucka till industrikåken så dom kan komma upp på den vinden och jaga rådisar som dom släpar in i sovrummet ibland. Gissa vem som får bli råttfångare då :nod:
Rolf

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
6
Visningar
3 K
Anonym
A
A