B
BaBoo
Gäst
"legolas " sa:Jag för min del är i alla fall glad att jag inte är inblandad i denna tjötstund om politik i Thailand. Ingen av oss har speciellt stor förståelse och kunskap om Thailands politik o.s.v. Så dra inte för stora växlar med Era argument.
Vi är enbart gäster här och skall enligt Thailand enbart hålla käften och icke på något sätt lägga oss i det hela.
Falangen är skit i hjulet, och falangen är inget värd, han skall inte ens nämnas vid stor begynnelsebokstav, och han har inget eget namn, han är enbart falang, och skall heller icke ha en endaste rätt att ha en åsikt. Hans existensberättigande beror enbart på hur mycket pengar han har,, och hur mycket pengar han är villig att spendera i sitt kära Thailand.
Så snälla, slå Er inte blodiga om näsan i denna fight som icke kan vinnas utav en endaste utlänning, det är fullständigt meningslöst!!!
Och Thaksin var ju en stor falanghatare (flera gånger offentligt som han skylde över thailändska problem på faranger), hoppas att det inte blir värre nu när han tar makten igen!