Mina foton, gamla och nya.

Får väl vänta med att göra fler inlägg tills det är ordnat, Tallviking arbetar ju med datorer så han kanske kan lösa problemet.
Gör inte det. Problemet ligger hos webhotellet vad jag förstår. Det är som @Nox skriver, klicka på Svara så kommer bilderna fram. När man har tittat färdigt radera bort innan du går till nästa sida. Fungerar utmärkt på min tablet.

Gör inte det. Problemet ligger hos webhotellet vad jag förstår. Det är som @Nox skriver, klicka på Svara så kommer bilderna fram. När man har tittat färdigt radera bort innan du går till nästa sida. Fungerar utmärkt på min tablet.
Jag kan väl starta en lika dan tråd del 2 och prova om det blir bättre, mattråden verkar ju fungera riktigt.

Här rivs toa/dusch som jag beställde och betalade 1996 vid mitt första besök i byn. För nu blir utbyggnad av skärmtak.

1.jpg

Denna här toa/dusch fanns när jag var här första gången så jag sa till frugan att säga till om en ny toa annars sätter jag inte min fot här fler gånger, jag betalar och så blev det.

2.jpg

Nya skärmtaket med plats för fordon och thaikök.

11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg

En ny fångst.

49.jpg
Risax.

24.jpg

För mindre viktigt vetande så var det 202 korn i axet, har jag för mig.

25.jpg

Day & Night Udon Thani.
Måste vara svettigt att hålla på med sport i sådana byxor.

29.jpg

Kanske en som går i sömnen.

32.jpg

Ristorkning på gång.

41.jpg
35.jpg
34.jpg
33.jpg

Storfrämmat.

67 (2).jpg

Hundarna blev konfunderade över varelsen.
Hur raderar man bilder och text från svarsfältet när man bara har tittat och inte skickat iväg svaret?
Som du ser så ligger texten kvar efter bilderna jag tittat på innan.:oops:

Liknande trådar

A
Svar
5
Visningar
3 K
A
A
Svar
15
Visningar