Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det blev krig, jag går runt huset minst en gång i veckan och besprutar där jag ser krypen och dess stråk, har nog haft ihjäl miljontals myror och termiter.
Har glömt vad detta är för bo.
Frun sa att de skulle bygga ett hus mittemot vårt men som tur var blev det inte mycket mer än detta.
Oj oj oj, nylagd väg som höll i någon vecka.
Man kan ju undra hur de tänker om de tänker när de asfalterar direkt på rödleran, inget riktigt bärlager och för tunn asfalt.
Grannen väver bastmattor.
Var hos tavelramaren.
Tro tusan att Expressens löpsedel ska ramas in när jag är på den samtidigt som Drottning Silvia.
Tom kha gai som jag tycker ligger i topp av maträtter från Isaan.
Det plockas något ätbart nästan överallt.
Hela vaktstyrkan samlad en gång i tiden.
Byns allt i allo Laht, han är elektriker, smed, lagar motorfodon, cyklar, kör skolbuss, byambulansen, sköter ljudanläggningen i byn vid festligheter. Jag kanske glömde något,
Ett av Laht´s firmafordon.
Trodde att någon tät människa i byn byggt denna kåk.
Men vi fick en finare, större och bättre sjukstuga än denna.
Här rivs toa/dusch som jag beställde och betalade 1996 vid mitt första besök i byn. För nu blir utbyggnad av skärmtak.
Denna här toa/dusch fanns när jag var här första gången så jag sa till frugan att säga till om en ny toa annars sätter jag inte min fot här fler gånger, jag betalar och så blev det.
Oj oj oj, nylagd väg som höll i någon vecka.
Man kan ju undra hur de tänker om de tänker när de asfalterar direkt på rödleran, inget riktigt bärlager och för tunn asfalt.
Grannen väver bastmattor.
Var hos tavelramaren.
Tro tusan att Expressens löpsedel ska ramas in när jag är på den samtidigt som Drottning Silvia.
Tom kha gai som jag tycker ligger i topp av maträtter från Isaan.
Det plockas något ätbart nästan överallt.
Hela vaktstyrkan samlad en gång i tiden.
Byns allt i allo Laht, han är elektriker, smed, lagar motorfodon, cyklar, kör skolbuss, byambulansen, sköter ljudanläggningen i byn vid festligheter. Jag kanske glömde något,
Ett av Laht´s firmafordon.
Trodde att någon tät människa i byn byggt denna kåk.
Men vi fick en finare, större och bättre sjukstuga än denna.
Jag har samma problem…jag använder iPad om det har någon betydelse.
Jag har för mig att Berralund tipsade om att klicka på svara… så kan du se bilderna.
Men bilderna ligger kvar i svarsfältet en tid och ersätts sedan med text… som jag inte kan ta bort.
Här rivs toa/dusch som jag beställde och betalade 1996 vid mitt första besök i byn. För nu blir utbyggnad av skärmtak.
Denna här toa/dusch fanns när jag var här första gången så jag sa till frugan att säga till om en ny toa annars sätter jag inte min fot här fler gånger, jag betalar och så blev det.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.