Mina nya och gamla bilder del 2.

 
En vilsen järnkamin på väg mot Udon Thani.
20230201_104503.jpg

Har dessa där verkligen körkort?!
Eller är det bara en skenmanöver, d.v.s. inför kommande säsong... :laugh2: :laugh2:

@JBK.L.td.
 
En vilsen järnkamin på väg mot Udon Thani.
20230201_104503.jpg

Satt och spanade, på var märket var placerat i bakrutan och kom på mig själv.
Istället för att placera märket i någon av hörnen på bakrutan så blev det i mitten och varför är att varje gång han tvingas titta i backspegeln så ser han märket och blir påmind om : Visst faan! Jag är DJURGÅRDARE också!!

:laugh2: :laugh2::laugh2:
 
Aldrig ro och vila bara gno och kila.

Upptäckte ventilläckage när jag klippte gräset, så då fick det före detta vvs-proffset ta fram sin gamla talang och fixa till det men jag hade hellre velat ha unionskopplingar men det fanns inga hos Global House.
20230924_091315.jpg

20230924_092224.jpg

20230925_100400.jpg

20230929_101353.jpg
 
Aldrig ro och vila bara gno och kila.

Upptäckte ventilläckage när jag klippte gräset, så då fick det före detta vvs-proffset ta fram sin gamla talang och fixa till det men jag hade hellre velat ha unionskopplingar men det fanns inga hos Global House.
20230924_091315.jpg

20230924_092224.jpg

20230925_100400.jpg

20230929_101353.jpg
Hej

Ser att du använder plastkran (ventil) och det är klart bäst där nere tycker jag, vi gjorde misstaget att använda såna i metall och dom är oftast av dålig kvalitet och rostar upp invändigt och måste bytas inom ett år eller två, i värsta fall blir det läckage som kan leda till problem om man inte är uppmärksam.

Mvh isan lover
 
Hej

Ser att du använder plastkran (ventil) och det är klart bäst där nere tycker jag, vi gjorde misstaget att använda såna i metall och dom är oftast av dålig kvalitet och rostar upp invändigt och måste bytas inom ett år eller två, i värsta fall blir det läckage som kan leda till problem om man inte är uppmärksam.

Mvh isan lover
Det mesta av materialen här är rena rama skiten, har haft en rostfri diskbänk som började rosta.
 
Hej

Det går säkert men ute i spenaten är det knappast någon efterfrågan på detta och då tar man inte hem sånt.

Mvh isan lover
Här köpte vi vårat kök och finns diskho för över 100.000 baht att köpa där och den rostar nog inte.
Vi har en normalprisad av bra erkännt internationellt märke SMEG och inte ett rostspår efter 6 år.
Som sagt man får vad man betalar för men jagar man det billigaste får man kvalitet därefter.

 
Man behöver inte handla i spenaten och man kan beställa hem.
Inget problem att beställa varor idag, går nog tom till din by.
Hej

Helt klart är det så, jag gick mest på inlägget ifrån stef@n där han skrev att han ville ha en annan typ av kopplingar men att dessa inte fanns hos Global House, jag har samma erfarenhet ifrån vårt område, det är inte alltid som dom bättre grejerna finns i butik p.g.a låg efterfrågan.

Mvh isan lover
 
 

Liknande trådar

P
Svar
23
Visningar
3 K
Pjodd
P
 
Tillbaka
Topp