Att bli pappa på gamla dar

"matteisurin " sa:
Tank va livet kan va gott nar man ar 1 vecka...

Ata -- Sova -- Skita :thumbsup: :thumbsup:

Halsn Olivia gm min gamla pappa Mats

Grattis Matte såg detta inte föräns nu sorry

det låter ju som en riktig thai kärring då men du glömde prata ;)

Hej matte de va en vacker liten sak men me tanke på de så undrar man ju om de e din för du e ju int vacker ;D ;D ;D

Det gäller ju att vara observant, har sagt åt tanten om att någon av barnen blir djurgårdare så blir det omgående faderskapstest för det kan ju i alla fall inte komma från mina gener ;D ;D :thumbsup:

Matte ja lovar att blir han Djurgårdare så ska han få en match tröja direkt :laugh:

"glimten66 " sa:
Matte ja lovar att blir han Djurgårdare så ska han få en match tröja direkt :laugh:

glimten ! om olyckan skulle vara framme så lovar jag att du är den första som får sorgebeskedet att grabben har gått och blivit djurgårdare ;) ;)

Efter att frugan fött dottern så skickade hon mig till butiken med den gröna skylten för att inhandla whisky ! hon hade nämligen fått sig tillsänt örter från thailand, som skulle spädas ut med whiskyn. Av denna ädla dryck ska hon dagligen ta tre matskedar. Själv brukar jag ta lite mer för tro det eller ej det är riktigt gott :D

"legolas " sa:
Matte!! Ganska intressant att din fru vill dricka whiskey direkt efter födseln av Ert barn. Kanske är bra enligt thailändsk tradition att dricka sprit då. Gott att spä ut modersmjölken med det!!! Är detta månne anledningen till att så himla många thailändare har alkohol-problem????

Har du hört något om det Mats??? ;) ;) ;)

Lego ! det handlar bara om 3 matskedar per dag en till varje måltid så jag tvivlar på att det skulle vara skadligt för barnet. Frugan säger att drycken är bra för blodet, och vi fick tom medhåll från svenska sjukvården att det kunder vara bra när det gäller så här små mängder.

Mats

"matteisurin " sa:
Lego ! det handlar bara om 3 matskedar per dag en till varje måltid så jag tvivlar på att det skulle vara skadligt för barnet. Frugan säger att drycken är bra för blodet, och vi fick tom medhåll från svenska sjukvården att det kunder vara bra när det gäller så här små mängder.

Mats

Helt rätt, whisky är en gudabenådad dryck med många bra egenskaper. ;) Och i sådana små mängder så slipper man ju en av dom värsta nackdelarna - bakfyllan. 8)

Jag tror till 100% va en thai säger när de kommer till whiskey drickande en om dan håller docktorn borta ;)

"matteisurin " sa:
Efter att frugan fött dottern så skickade hon mig till butiken med den gröna skylten för att inhandla whisky ! hon hade nämligen fått sig tillsänt örter från thailand, som skulle spädas ut med whiskyn. Av denna ädla dryck ska hon dagligen ta tre matskedar. Själv brukar jag ta lite mer för tro det eller ej det är riktigt gott :D

"Berralund " sa:
Helt rätt, whisky är en gudabenådad dryck med många bra egenskaper. ;) Och i sådana små mängder så slipper man ju en av dom värsta nackdelarna - bakfyllan. 8)
"glimten66 " sa:
Jag tror till 100% va en thai säger när de kommer till whiskey drickande en om dan håller docktorn borta ;)

Magi och trolldom!

Man ska inte häda gamla huskurer, så klart att lillan ska få sig j*kel till maten. ;D :laugh: ;D
Jag har inte tagit skada ännu, även fast man önskade sig en lite j*kel till maten när man var barn, men det är inte försent att ta igen det man missade när man var liten. Annars får man ta en finsk sommar soppa... :wink_transparent:

Recept på finsk sommar soppa:

Blommig tallrik och en flaska vodka

Jo-Be

Jamen matteisurin hellre skrikiga barn en en gnällig fru och det verkar du ju inte ha ;) Trevliga bilder synd att vädret inte var det bästa
:wai:

Liknande trådar

A
Svar
15
Visningar
2 K
trollet
T

Tillbaka
Topp