Pa ett tangentbord nagonstans i en stilla by som heter Noon Rang utanfor Khoan Kaen skriver jag detta da for att aterga till traden.
Alla ni eller vi som blir pappor pa gamladar, alltsa vid den tiden i livet nar man egentligen snart har fatt barnbarnsbarn nastan. Jag tycker att allt ar OK for min lilla del, och lyckonskar alla, jag tycker att det ar en personlig vardering som man sjalv far gora. Antingen far man kritik eller sa far man inte kritik for detta, men allt skall tacklas.
En del tycker att just nu pa aldre dar sa har jag MER tid for barnet och jag kan ocksa sjalv for egen del uppskatta och njuta av att ha barn mer mogen som man ar....
Och en del manniskor tycker att det aldrig skulle funka for egen del (galler mig sjalv) p.gr.a. att tiden egentligen ar forbi och barnanskaffandet bir bara en chimar som, skall fylla ett tomrum som det ar alldeles forsent att fylla i livet.
Jag tycker att var och en gor som som vill,for hur det an ar sa alskar vi alla barn och det ar skitkul att skoja med dom oavsett aldern pa mamman eller pappan, vem bryr sig.
Na kor pa och gor som ni vill,bry Er icke om andras tyckanden, lyssna och vardera, men lat det stanna vid det...
Men avslutningsvis sa tycker jag a det bestamdaste att OM vi skaffar barn i 60 arsaldern sa skall vi ocksa agera PAPPA och inte agera som en slo vanlig gammal farfar.... alltsa skita i det mesta och inte funka som just det man skall vara namligen som en kraftfull PAPPA...
legolas