S
Skip
Gäst
Detta är ingen nyhet för mig skall jag upplysa om , detta fanns kunskap om för ca två månader sedan, Inomhus utan p3 mask är du utsatt för stor risk om du står ansikte mot ansikte under två meter och samtalar med någon i mer än 15 minuter, då helt utan nysningar eller hosta . Varför skrattar somliga här om att tillex jag använder mask inomhus , ALLTID utom i hemmet . Jag använder således inte bara mask, utan även huvudet. Har man inget huvud så försöker man att driva med de få som använder mask, lyckligtvis så är dessa maskbärare säkerligen för kloka för att ta åt sig av dessa dumskallars löjeväckande beteende, utan inser att de känner sig tryggare i sin kunskapLedsen Berra, men den här nyheten är inte heller den positiv.
"Coronavirus spreads through the air as aerosol, 230 scientists write in open letter to World Health Organisation"
![]()
Coronavirus spreads through the air, 230 scientists write in open letter to WHO
Hundreds of scientists publicly appeal to the World Health Organization to recognise the potential that COVID-19 is spread through the air, warning that if we keep ignoring the risk it will be at our own peril.www.abc.net.au
Senast redigerad av en moderator: