PeterSfa
Forumveteran
Du får gärna citera in den text jag sagt att man idag kan bota Covid19Så idag botar man helt enkelt Covid.
Perfekt! Då kan vi öppna upp hela världen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du får gärna citera in den text jag sagt att man idag kan bota Covid19Så idag botar man helt enkelt Covid.
Perfekt! Då kan vi öppna upp hela världen
Du får gärna citera in den text jag sagt att man idag kan bota Covid19
Jag tror bestämt att någon vaknat på fel sida och försöker trigga igång något.Ska du inte be mig citera där du säger att sjukvårdslokalerna är byggda i resår?
Tycker dock deras hälsominister låter begåvadLåsta artiklar från DN, men rubrikerna vittnar om att det är för tidigt att utse vinnare...
![]()
![]()
Tycker du ska sluta svara på tramsetJag tror bestämt att någon vaknat på fel sida och försöker trigga igång något.
Jag har i ett antal inlägg beskrivit en sak, inget av de sakerna du framför är kopplat till det, så jag återgår till att göra andra saker.
Du få ha en bra fortsättning på dagen utan mig.
Tycker du ska sluta svara på tramset
Och samtidigt kan man tolka det som du skriver om din by skulle gälla för större delen av Thailand. Här har IL bättrat sig. Det var så för några år sedan men utvecklat sig till att bli tydligare.Det var exakt det jag skrev till dig eftersom du inte tog hänsyn till det.
Varför försöker du vända det till att det inte var exakt det jag skrev?
Själv har jag svårt se hur man skall kunna göra den tolkningen då jag konstant referera till från min vy, kallar det mitt lilla akvarium etc. Men tolkningar är läsarens ansvar så jag vill inte engagera mig i det.Och samtidigt kan man tolka det som du skriver om din by skulle gälla för större delen av Thailand. Här har IL bättrat sig. Det var så för några år sedan men utvecklat sig till att bli tydligare.
Sedan angående sysselsättning så brukar det vara de som sticker ut få lämna arbetsplatsen först, så här behöver man nog inte vara ett geni och Thailandsexpert för att gissa att det är gästarbetare som får lämna först. Har du tagit med den faktorn när du skrev att industrin drabbats marginellt?
Håller med.. Med tanke på den stora skillnad i att se på personalen så skulle jag bli förvånad om den kommer in på Norska äldreboende. . Med de senaste uttalanden från ledningen i regionerna så verkar det som om de inte lärt sig något. De ser fortfarande personalen som skall jobba utan att ställa krav. Skulle tro att personalflykten till Norge kommer att öka när det här är över.Det är bara att hoppas att "Norska smittan" inte kommer in på äldreboenden och hemtjänst... Inbillar mig att de inte har lika mycket timvikarier som inte har råd att säga nej till arbete...
Och på köpet håller de Svenska kriminella borta. Ursäkta kanske minns fel men var det inte några Norska politiker som ville införa visumkrav för svenskar.Hej
Med tanke på utvecklingen i Norge ska vi nog vara glada över att dom fortfarande har gränsen till Sverige stängd, det är ju bra att dom tar ansvar och försöker hålla smittspridningen inom sina egna gränser.
Mvh isan lover
Trodde du var en singelman, eftersom du ville ha krilles fru till hjälp.Är det inte du som skrev detta?
Självklart kan man va medlem en dag och ha åsikter, men att ge sig på en medlem hela tiden som du gjort är inte ok.
![]()
Fortsätt den stilen, du har mitt fulla stöd.MYCKET akut!!!!! Den som har varit i kontakt med mig på något sätt de senaste 14 dagarna ska stanna inomhus och snarast kontakta din närmaste akutavdelning... Jag är så ledsen till alla mina vänner och min familj och dem som varit i närheten av mig .. Jag har haft symptom i några dagar nu och det har precis bekräftats... Är väldigt ledsen då jag fått diagnosen: Att jag är extremt sexig och snygg och det är mycket smittsamt... Tack för din uppmärksamhet!!! Jag har också fått höra att det finns: INGET VACCIN Än så länge.... (lyckligtvis)...
Humor på hög nivå i denna annars så deprimerande tråd![]()
Ifall det är smittsamt så vill vi ju vara i din närhet. Missunnar du oss alla här på TS att bli "extremt sexiga och snygga"MYCKET akut!!!!! Den som har varit i kontakt med mig på något sätt de senaste 14 dagarna ska stanna inomhus och snarast kontakta din närmaste akutavdelning... Jag är så ledsen till alla mina vänner och min familj och dem som varit i närheten av mig .. Jag har haft symptom i några dagar nu och det har precis bekräftats... Är väldigt ledsen då jag fått diagnosen: Att jag är extremt sexig och snygg och det är mycket smittsamt... Tack för din uppmärksamhet!!! Jag har också fått höra att det finns: INGET VACCIN Än så länge.... (lyckligtvis)...
Stackare.MYCKET akut!!!!! Den som har varit i kontakt med mig på något sätt de senaste 14 dagarna ska stanna inomhus och snarast kontakta din närmaste akutavdelning... Jag är så ledsen till alla mina vänner och min familj och dem som varit i närheten av mig .. Jag har haft symptom i några dagar nu och det har precis bekräftats... Är väldigt ledsen då jag fått diagnosen: Att jag är extremt sexig och snygg och det är mycket smittsamt... Tack för din uppmärksamhet!!! Jag har också fått höra att det finns: INGET VACCIN Än så länge.... (lyckligtvis)...