Elitserien/Hockey-allsvenskan 2011/2012

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kul blir det oavsett hur det går :D man är ju inte någon dålig förlorare :nod: men å andra sidan det lär ju inte behövas ikväll :D :D

Det skall bli intressant att följa detta drama, gott folk. Får hålla mig neutral och hålla tummarna för er båda! 8)

"matteisurin " sa:
Kul blir det oavsett hur det går :D man är ju inte någon dålig förlorare :nod: men å andra sidan det lär ju inte behövas ikväll :D :D
Bra rutet.

1AIK.jpg

Festen fortsätter även dagen efter den stora segern i stockholmsderbyt :D I ärlighetens namn skall sägas att siffrorna var lite väl orättvisst stora. Men som en sammanfattning tycker jag att kvällen var helkul och att glimten visade att han är en riktig hedersman trots förlusten.

:wai: Mats

Visa bilaga 15497

"matteisurin " sa:
Festen fortsätter även dagen efter den stora segern i stockholmsderbyt :D I ärlighetens namn skall sägas att siffrorna var lite väl orättvisst stora. Men som en sammanfattning tycker jag att kvällen var helkul och att glimten visade att han är en riktig hedersman trots förlusten.

Orättvisa, det var en förkrossande seger första 0'an på 10 år.
Ja heder år glimt som tar förlusten som en karl. Inte fick man se er på tv heller trots att jag hade sten koll :D

AIK.jpg

Mitt kära Malmö går som på kryckor. Knapp seger igår mot Troja/Ljungby men förlust hemma mot jumbon Sundsvall för någon vecka sedan. Det verkar som om att återtåget har spårat ur. Nu måste det till en ordentlig skärpning om det skall bli något kvalseriespel till våren. :police:

"Berralund " sa:
Mitt kära Malmö går som på kryckor. Knapp seger igår mot Troja/Ljungby men förlust hemma mot jumbon Sundsvall för någon vecka sedan. Det verkar som om att återtåget har spårat ur. Nu måste det till en ordentlig skärpning om det skall bli något kvalseriespel till våren. :police:
Men det är långt kvar, större under har hänt vore kul om dom kunde komma upp :nod:

"Berralund " sa:
Man får verkligen hoppas. Tänk vilka möten mot Gnaget det skulle kunna bli, vi hade ju kunnat munhuggas i det oändliga hehehe!!
Hej och hå Solna Malmö värre kan det knappast bli. Snudd på högriskmatch :)

Om ni hade behållt Marcus Svensson som mållis då hade er elitserieplats varit klar ;) men nu agerade han rena väggen i AIK dressen istället i gårdagens derby, så otroligt bra han var, och jag min dumme fan som kallade honom för såll efter dom förra matcherna :( :( att man aldrig lär sig !
Tror ändå att ni i malmö tar er upp inför nästa säsong, :nod:

Tack Matte, hoppas du får rätt. Visst är Markus Svensson bra, men det är inte våra målvakter som brister, det är backarna. Det kommer att bli spännande framöver! :nod:

"matteisurin " sa:
Om ni hade behållt Marcus Svensson som mållis då hade er elitserieplats varit klar ;) men nu agerade han rena väggen i AIK dressen istället i gårdagens derby, så otroligt bra han var, och jag min dumme fan som kallade honom för såll efter dom förra matcherna :( :( att man aldrig lär sig !
Tror ändå att ni i malmö tar er upp inför nästa säsong, :nod:

Kan bara hålla me Matte här han va ruskigt bra den målisen själv trodde ja att det här vinner vi enkelt:( men ajj så fel ja hade

Tack för en trevlig kväll matte detta får vi göra om ;)

glimten66

Igår hade Malmö snickarbyxorna på och slog serieledarna Örebro hemma med 5-4 efter att ha legat i underläge nästan hela matchen. En härlig kämpainsats som borde stärka självförtroendet en hel del. Örebro hade en svit på 12 matcher utan förlust, men där bröts den sviten!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

"glimten66 " sa:
Kan bara hålla me Matte här han va ruskigt bra den målisen själv trodde ja att det här vinner vi enkelt:( men ajj så fel ja hade

Tack för en trevlig kväll matte detta får vi göra om ;)

glimten66

Absolut ! :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp