Elitserien/Hockey-allsvenskan 2011/2012

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dags för lite nytt liv i denna tråd i morron möts sillstryparna från Sveriges baksida och Allmänna idrottsklubben från kungliga huvudstaden. Törs jag sticka ut hakan och säga att den berömda pytt i pannan kommer att serveras i det svart gula lägret !? ;D ;D
För övrigt måste ju sägas att årets elitserie ser riktigt jämn ut. Stockholmslagen kör på halvfart, innan det är dags för slutspel och när det väl sätter igång kan dom andra plattlagen ställa skridskorna på hyllan för då blir det köra av..

Ska iväg och köpa varor så man kan fira lite med pytt imorgon ca 21.20 ;-) :nod: ;D

"matteisurin " sa:
Dags för lite nytt liv i denna tråd i morron möts sillstryparna från Sveriges baksida och Allmänna idrottsklubben från kungliga huvudstaden. Törs jag sticka ut hakan och säga att den berömda pytt i pannan kommer att serveras i det svart gula lägret !? ;D ;D
För övrigt måste ju sägas att årets elitserie ser riktigt jämn ut. Stockholmslagen kör på halvfart, innan det är dags för slutspel och när det väl sätter igång kan dom andra plattlagen ställa skridskorna på hyllan för då blir det köra av..
Sluta drömma.....

Hur många är det som vill äta Pytt i panna i Götet ikväll, pyttipannans hemstad i idrottsvärlden. Så jag vet hur mycket jag ska tillaga ;-)

"mrputte " sa:
Hur många är det som vill äta Pytt i panna i Götet ikväll, pyttipannans hemstad i idrottsvärlden. Så jag vet hur mycket jag ska tillaga ;-)

Får väl gratta till den futtiga poängen ni tog från oss, själva behöll vi ju två.
dags att hugga in på pytten ;D ;D

Mvh. Mats och stolt AIK;are

"matteisurin " sa:
Får väl gratta till den futtiga poängen ni tog från oss, själva behöll vi ju två.
dags att hugga in på pytten ;D ;D

Mvh. Mats och stolt AIK;are

Grattis Matte

Jag får väl tillaga den till dig också iklädd en AIK tröja ;-)

Mvh Putte

Återigen har ett stockholmsderby gått av stapeln, och det man kommer ihåg efter matchen är våldet kring matchen. Dock måste väl sägas att denna gång var det inte firmorna som stod för våldet. Utan allas våran ordningsmakt som tydligen inte är kapabel att hålla ordningpå en derbymatch i stockholm utan att ta till övervåld.

http://blackindeed.wordpress.com/2012/0 ... forstorde/

Från en förbannad AIK:are

Mats

Får väl gratta dig ändå fast det sitter hårt inne 8)
men nästa får ni stryk när ni möter nykomlingarna ;D

"glimten66 " sa:
Får väl gratta dig ändå fast det sitter hårt inne 8)
men nästa får ni stryk när ni möter nykomlingarna ;D

Tack Micke ! är dock ganska säker på att djurgårn snart kommer igång och tar sig till slutspel och väl där så knipper dom guldet. AIK går till semi :D inte illa det heller

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp