Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag har så nästan hela tiden. Jag tolkar att servern inte hinner läsa in bilden.
Höger musknapp på siffrorna och välj "Läs in bild" (Något jag fick lära mig här på TS)
Detta skulle bli en mycket händelserik dag....först kom slamtömningsbilen.
Sedan blev det hemleverans av ägg.
Staketet av betong skulle rätas upp ... och ni skulle ha hört vad den där obygdsgreven röt och domderade under arbetet.
Tordes fan inte komma med något skämtsamt för då hade man väl fått sova skavfötters med sågbocken i natt
Uppvisning av löpsedeln på den där riktiga stjärnsmällen som grabben var med om ... ja den karamellen var nog inte nådig.
Ibland är dom ju lite måna om djuren i alla fall ....låter dom få skjuts istället för att gå själva.
En tilltänkt present till Gottlänningen i Khao Lak ... han som gillar allt som har med ormar att göra
Stötte på ett par fröknar när jag var ute på fältet ... dom brukar ju kunna vilja vara linslusar för det mesta ...men dom här var lite stretiga .
Den ena av dom mjuknade i alla fall upp lite grann.
En tilltänkt present till Gottlänningen i Khao Lak ... han som gillar allt som har med ormar att göra
Stötte på ett par fröknar när jag var ute på fältet ... dom brukar ju kunna vilja vara linslusar för det mesta ...men dom här var lite stretiga .
Den ena av dom mjuknade i alla fall upp lite grann.
Steffe bor ju inte långt ifrån den mäktiga Mekongfloden ... så det var ju självklart att vi skulle ta en tur dit och glutta lite.
Och på andra sidan diket har vi Laos.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.