Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Videon kostade 400 dollar att göra, bortklippt är sekvenserna där Bon håller Angus i byxorna , så att Angus inte ska falla av flaket(Igen) Många skrubbsår blev det
Det var ett tag sen AC/DC med Bon lades in så här kommer en av mina absoluta favoriter.
Lite kuriosa min första skiva någonsin var Baccara-Baccara, vann den på lotteri, men julen -83 fick jag "For those about to rock (We salute you)" och varit fast sen dess, fick köpa om LP'n två gånger för att jag spelade sönder den.
AC/DC ligger mej varmt om hjärtat. Fina minnen från min ungdom.
I det samhälle som Gazton bor i nu, var första gången jag hörde AC/DC. Och jag tyckte om dom direkt, mer och mer.
Efter det så köpte jag nog på mej dom LP-skivorna som fanns, jag har lagt undan alla LP-skivor nu men jag tror nog jag har dom som går att få tag i, jag fick även tag i några som inte gick att köpa här tack vare kontakter i Australien.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.