Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kylling!!
Faan, va gott höra lite klassisk hästjazz, Waylon Jennings går aldrig urtiden, hur gammal låten än är.
Det är inte bara Berralund som gillar, även jag, uppvuxen med hästjazz tokig farsa... Jo-Be
Kylling!!
Faan, va gott höra lite klassisk hästjazz, Waylon Jennings går aldrig urtiden, hur gammal låten än är.
Det är inte bara Berralund som gillar, även jag, uppvuxen med hästjazz tokig farsa... Jo-Be
Jag är allätare när det gäller musik.
Jag ska kolla lite här hemma vad jag har, jag fick en otrolig skivsamling efter min mammas Man när han gick bort.
Country för hela slanten.
Jag själv älskar i stort sett all musik 50tal, viss 60tal, viss 70tal och efter det så kom ju 80, 90, 20talet och musik har jag alltid gillat, en låt med bra beat går alltid hem hos mig... Jo-Be
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.