Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jo-Be, du har en bra film- och musiksmak. Man tycker kanske att Deliverance inte är lika bra idag, men när den kom.... Och låten - odödlig. Karma levereras snarast!
Jo-Be, du har en bra film- och musiksmak. Man tycker kanske att Deliverance inte är lika bra idag, men när den kom.... Och låten - odödlig. Karma levereras snarast!
B lund
Första gången jag såg filmen tyckte jag att den var skrämmande för vad alla blev utsatta för, men för mig är och för blir filmen odödlig...
Och den här låten väckte mitt musikintresse, vilket jag aldrig utvecklat vidare, men har ett gott öra för god eller dålig musik Jo-Be
Jo-Be Du la in den din rackare. Jag mailade länken hem för att lägga in den i kväll.
Kollar man på You T så vet i fan om det inte är den låtan som det finns mest inspelingar av.
Men jag gråter inte för det Jag tar glatt en annan favorit
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.