Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Håller helt med. Här kommer något annat så att vi kan drömma oss bort från den svenska jämmerdalen. Hörde precis den på radio och tycker att den passar...
När jag satt nere i Ban Phe och surfade har på CM, var det samtidigt ett sportprogram på TV, rodd eller vad de kallar det där i Thailand och jag kommer ihåg ett referat av en norsk kommentator, då Norge slog England i en VM-match!
Sen har man ju hört andra också med oförglömliga referat, där de nästan håller på att tjöva sig själva.
Alla tidigare referat jag hört kan slänga sig i väggen, detta slår allt. Titta här! ;D ;D ;D ;D
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.