Försäkringsfrågan för äldre expats i Thaialnd

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

A

Anonym

Gäst
Någon som har koll på detta , en massa surr sen inget mer , finns en sida man skall anmäla sitt intresse på sen skall man få en mejl , har NÅGON här anmält sig och erhållit ett svar ?? jag har anmält intresse 20ggr minst , men fn inget svar

Någon som har koll på detta , en massa surr sen inget mer , finns en sida man skall anmäla sitt intresse på sen skall man få en mejl , har NÅGON här anmält sig och erhållit ett svar ?? jag har anmält intresse 20ggr minst , men fn inget svar
Jag har anmält mig men inte fått något svar. Jag är nog inte intresserad längre för det var ju vård på statliga sjukhus, var på ett sådant idag och hälsade på en kompis. Usch man blir sjuk bara av att gå in där, skitigt och massor av folk överallt . A

Jag har anmält mig men inte fått något svar. Jag är nog inte intresserad längre för det var ju vård på statliga sjukhus, var på ett sådant idag och hälsade på en kompis. Usch man blir sjuk bara av att gå in där, skitigt och massor av folk överallt . A
Jo det kan jag hålla med om , var på Chonburi Hospital med gumman för nåt år sen , lägg ner sade jag , detta är ju ett slakthus med hygien värre än gamla tiders pissoar på Normalmstorg , Jag ville inte gå på WC där , piss överallt på golvet , ett statligt sjukhus , skrämmande . Men sett bättre också , betydligt bättre i vårt lilla sjukhus , samt i Khon Kaen

Fick ett svar den 31 maj, lite info man arbetar vidare, så de skulle arbeta vidare.
Förstår inte vad ni gjort för fel när ni inte fått samma svar som jag.

Phonta/Hangnam,

har ni anmält Er, så har ni fått svar. Jag gjorde som dig jag svor och letade och frågade, Och till slut som kom en gubbe med det förlösande svaret; "kolla skräpkorgen i din mail"... Jag gjorde så.... jag sökte på sökfunktionen bland "borttagna" mail, och se där fanns det.

Så svaren verkar komma in nästan undantagslöst via skräpkorgen...... Jag hittade mitt svar liksom flera tusen andra, och vi alla väntar på att Bangkok Insurance, som håller i detta (tror det hette så), de jobbar ihop ett antal med försäkringsbolag som alltså går ihop, och tillsammans skall kunna organisera detta projekt.

De är tydligen idag mellan 62-70 olika försäkrings bolag hittills, och de väntar bara på ett JA ifrån den myndighet i Thailand som tydligen skall acceptera detta upplägg... Så hav förtröstan Phonta, bara avvakta .. och var MER noggrann än jag var i alla fall, och läs noga mailen som dimper ned även i skräpkorgen i din email.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp