Fotbollsallsvenskan 2011

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Får väl kolla lite på hur det går mellan MFF och Mjällby ikväll. Det har ju gått lysande hittills, maximal utdelning. Kanske lite tråkigt att det är raka motsatsen för Änglarna. Men efter kvällens drabbning har vi 12 av 12 möjliga!! ;)

"Berralund " sa:
Får väl kolla lite på hur det går mellan MFF och Mjällby ikväll. Det har ju gått lysande hittills, maximal utdelning. Kanske lite tråkigt att det är raka motsatsen för Änglarna. Men efter kvällens drabbning har vi 12 av 12 möjliga!! ;)
Vilka jädra vi vad tillför du :laugh: :laugh: och är det dom när MFF förlorar.
Sitter just och kollar IFK-HBK 0-0

"Berralund " sa:
Tackar, lääääännnngge hoppas jag. Nästa match på påskdagen mot Elfsborg borta. ::)
Det ska väl inte va nåt problem. Hoppas bara att dom inte tar bort spänningen i allsvenskan, jag menar att dra ifrån så att resten får svårt att komma ikapp.
Ligger och kollar Barcelona mot Real Madrid 0-0 i halvtid

Ja de e synd om klubbarna som har dom här idioterna ni e ju tyvär inte dom ända vi har dom me tyvär...hoppas bara att dom kan identifiera dom så dom kan få boten istället för klubbarna

"glimten66 " sa:
Ja de e synd om klubbarna som har dom här idioterna ni e ju tyvär inte dom ända vi har dom me tyvär...hoppas bara att dom kan identifiera dom så dom kan få boten istället för klubbarna
Mycket närbilder var det så det ska inte va så svårt. Men får dom nåt kännbart straff???

Instämmer helt i vad som sagts tidigare. Jag är själv AIK:are sedan unga år, och har följt klubben från norra stå till hovet under sent 70-tal och tidigt 80-tal, min åsikt är att en bättre publik och den stämning som bjuds på AIK matcher tack vare black army och tifogruppen och då speciellt i fotboll finns inte i sverige, ej heller hos våra närmaste grannländer. Men med stort M jag blir så jävla less på dessa sk supportrar som match efter match bara förstör och är en fara för övriga åskådare,oavsett var skulden ligger idag ? det enda dom lyckas med är att skrämma iväg folk ifrån att gå på matcherna och sänka en redan sargad ekonomi i botten. Identifiera dessa slödder som har mage att kalla sig AIK:are och stäng av dom från AIK:s matcher under en 5-års period, enklast genom att ha anmälningsplikt hos polisen varje matchdag . :wai:
Mats

"matteisurin " sa:
Instämmer helt i vad som sagts tidigare. Jag är själv AIK:are sedan unga år, och har följt klubben från norra stå till hovet under sent 70-tal och tidigt 80-tal, min åsikt är att en bättre publik och den stämning som bjuds på AIK matcher tack vare black army och tifogruppen och då speciellt i fotboll finns inte i sverige, ej heller hos våra närmaste grannländer. Men med stort M jag blir så [¤#@@¤%] less på dessa sk supportrar som match efter match bara förstör och är en fara för övriga åskådare,oavsett var skulden ligger idag ? det enda dom lyckas med är att skrämma iväg folk ifrån att gå på matcherna och sänka en redan sargad ekonomi i botten. Identifiera dessa slödder som har mage att kalla sig AIK:are och stäng av dom från AIK:s matcher under en 5-års period, enklast genom att ha anmälningsplikt hos polisen varje matchdag . :wai:
Mats

Bra skrivet Mats,
så som det gick till idag är så bedrövligt. Jag tycker fortfarande att det ska vara sköna ramsor och häftiga tifon.
Denna gången så hoppas jag att man identifierar dom skyldiga.
Hepp på er

Jag är inte speciellt intresserad av varken fotboll eller hockey, men jag tycker det är på tiden att förbunden inser att det inte är fans som ställer till dessa problem, men bara huliganer som valt att klä sig som fans..

Om dessa personer hade uppfört sig på samma sätt utanför rinken/arenan så hade dom blivit arresterade, men händer det på rinken/arenan då är det klubbarnas ansvar? Har svårt att förstå detta..

Det är synd om de verkliga fotbollsentusiasterna och klubben när sådant här händer. Det är tyvärr inte packet som orsakat eländet som blir lidande. En stor synd och skam är det vilken klubb det än må vara som drabbas. >:(

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

M
Svar
19
Visningar
2 K
gnage
G
A
Svar