Fotbollsallsvenskan 2011

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Rolf " sa:
Har vi hört nåt annat??

Inte vad jag vet, styrelsen har sagt att dom inte behöver sälja dom nu under säsong, men tyvärr har ju AIK sålt spelare förut mitt under slutspurten i allsvenskan, tänker mest på figueiredo säsongen 2007 :thumbsdown:

"matteisurin " sa:
Inte vad jag vet, styrelsen har sagt att dom inte behöver sälja dom nu under säsong, men tyvärr har ju AIK sålt spelare förut mitt under slutspurten i allsvenskan, tänker mest på figueiredo säsongen 2007 :thumbsdown:
Får vi hoppas dom har tagit lärdom. Inte fan kan dom låta dom gå innan säsongen är slut. Gör dom det så blir jag bajjare ;D

Gött mos, Nytt är att man måste lägga till en till Bang i
Bang Bang Bang Bangura :thumbsup:

Det börjar lukta Guld..

I am always happy, even when i'm sad"
- Mohamed Bang-Bangura

"Berralund " sa:
Nu skall vi inte bli övermodiga, det är ju trots allt ett skånskt lag som leder (även om det inte är mitt). ;)

Ja MIF har min fulla respekt :wai:

I övrigt kan ni där nere hålla er till varpa eller crocket .. 8) ;)

3 klassiska Zitat av Zlatan.

"Jag ville ta straffen. Kim ville också ta straffen, så jag tog den"

”Först gick jag vänster, det gjorde han också. Sedan gick jag höger, det gjorde han också. Sedan gick jag vänster igen och han gick och köpte korv.”

”Vad hon fick? Hon fick Zlatan.”

Känns lite svårt att glädjas en sån här dag, men AIK gjorde det bra och vann mot kalmar med 2-1 och hakar på i toppstriden.

LÄNGE LEVE MFF! ATT SLÅ GLASGOW RANGERS BORTA MED 1-0 ÄR BANNE MIG INTE DÅLIGT. HOPPAS NU BARA ATT DET HÅLLER TILL HEMMAMATCHEN NÄSTA ONSDAG!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

"Berralund " sa:
LÄNGE LEVE MFF! ATT SLÅ GLASGOW RANGERS BORTA MED 1-0 ÄR BANNE MIG INTE DÅLIGT. HOPPAS NU BARA ATT DET HÅLLER TILL HEMMAMATCHEN NÄSTA ONSDAG!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Det var fantamej bra gjort för att vara skåne :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

M
Svar
19
Visningar
2 K
gnage
G
A