Hockeysäsongen 2024 - 2025

Och vi möter dina "mörka moln", @Berralund.

Screenshot_20250104-141755~2.png

Så kvällen blir spännande...

@JBK.Ltd.

Screenshot_20250104-210444~2.png

Rögle är inte att leka med...

@JBK.Ltd.

Senast ändrad:
Rena getingboet i allsvenskans toppstrid.

Lägg märke till att Björklöven och Djurgården spelat en match mer än Karlskoga och Södertälje.

Nu spelar det ju ingen större roll eftersom playoffet avgör allt men ger ju en liten fingervisning om vilka lag det kommer att handla om i slutändan.

Som jag ser det finns det 4 lag som troligen gör upp om SHL platsen.

Björklöven
Djurgården
Södertälje
Karlskoga

Outsiders,

Kalmar

Tabell just nu!

Screenshot_20250108-152337~2.png

Det ser inte mörkt ut, men för oss här på forumet, jo, ja! Brynäs toppar men inte med tillräckligt av poäng för att hålla tvåan på behörigt avstånd.
Och @Berralunds, Redhawks åkte senast på ett litet "sne"steg, men tillräckligt retfullt och nästa möte blir mot Luleå, garanterad "tummhållning" att det ska gå vägen.
Brynäs IF tar bussen imorgon torsdag till Leksands arena för spel mot Brynässpöket, de är inte roliga att mötas på deras hemmaplan och jag hoppas högaktningsfullt på tre pinnar hem.

@JBK.Ltd.
En Gång Brynäs alltid Brynäs!

Senast ändrad:
I kväll blir det kämpigt mot @gunnarg gänget.
Det gick vägen men det var svettiga sista 10 minuter men de 50 övriga minuterna var Kalmar bättre än IKO.

Ishockeyspelare som håller på med huvudtacklingar måste vara bland de mest korkade idrottsmän som finns på detta jordklot, de vet ju att domarna videogrannskar om det ser misstänkt ut.

Och i natt är det Leksand Brynäs, fan jag får ju aldrig någon bra nattsömn.

Tabell just nu!

Screenshot_20250108-152337~2.png

Det ser inte mörkt ut, men för oss här på forumet, jo, ja! Brynäs toppar men inte med tillräckligt av poäng för att hålla tvåan på behörigt avstånd.
Och @Berralunds, Redhawks åkte senast på ett litet "sne"steg, men tillräckligt retfullt och nästa möte blir mot Luleå, garanterad "tummhållning" att det ska gå vägen.
Brynäs IF tar bussen imorgon torsdag till Leksands arena för spel mot Brynässpöket, de är inte roliga att mötas på deras hemmaplan och jag hoppas högaktningsfullt på tre pinnar hem.

@JBK.Ltd.
En Gång Brynäs alltid Brynäs!

Gick som planerat, förlust på bortaplan...
Leksingarna är inte att leka med, men korkade utvisningar är värre!

Tillbaka
Topp