Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
I kväll är det dags för Sverige att betala tillbaka till hela svenska folket för debaclet mot Norge genom att eliminera hemmalaget Schweiz.
Jag tror fortfarande på svenskt VM guld. Du skal ikke tro ,du skal vite , for ingen medalje til sverige , verjen bronse ,solv eller guld . Det er Norge som får medalje .
Inte helt omöjligt att vinna mot Schweiz. Däremot så blir nog Kanada och Finnarna för svåra.
Skulle det gå så pass långt att Norge hamnar i final mot Finland, så hejar jag 300% på Norge
Precis och efter @Einar s uppenbara skadeglädje får man hoppas att det blir så. Det är väl ingen särskilt stor prestation att vinna över Lettland, då är tidigare bedrifter betydligt bättre.
Precis och efter @Einar s uppenbara skadeglädje får man hoppas att det blir så. Det är väl ingen särskilt stor prestation att vinna över Lettland, då är tidigare bedrifter betydligt bättre.
Jag hoppas faktiskt på att det går riktigt bra för Norge och att det leder till ett permanent uppsving för hockeyn i Norge.
Ett brons är en enorm prestation. Allt över det är en galen prestation.
Att sedan en halvt retarderad bagge försöker att sola sig i glansen av deras prestationer är väl tråkigt, men det är alltid någon nedsida med allt.
Ja nog vore det roligt om dom går till final men det tror jag inte händer. Schweiz blir för svåra med det massiva publikstödet dom har. Man får dock hoppas på en bättre domarinsats än den mot Sverige där ett matchstraff för knätackling borde ha delats ut. Inte för jag tror att det hade gjort någon skillnad dock.
Norske ishocky klubbene har vert på randen til konkurs i mange år . der for lite aktivitet , men stor intresse for Hocky for ungdom i Norge . Det viser på VM laget der dei fleste spillerne er fra 18 til 22 år gamle . Og i Norge er det mye ungdom som er flinke hocky spillere . Den Norske stat sputtar ikke inn penger idrettsklubbene må klare seg sjolv ,
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.