Vinter OS 2026

Här blir det främst herrarnas hockey, skidor på längden och utför plus skidskytte. Skridskoåkningen kollade jag på som barn men den har jag tröttnat på på gamla dar.
Alla dom nya konstiga skidgrenarna går fett bort för att det känns totalt ointressant.

BTT

Här blir det främst herrarnas hockey, skidor på längden och utför plus skidskytte. Skridskoåkningen kollade jag på som barn men den har jag tröttnat på på gamla dar.
Alla dom nya konstiga skidgrenarna går fett bort för att det känns totalt ointressant.

BTT
Har du inget jobb? För så gammal att du är pensionär är du väl inte?

BTT
Skridskoåkningen är inte densamma sedan Bengt Grive försvann så det är helt rätt prioritering.

Hej

Själv gillar jag ju sport överhuvudtaget och kommer att följa både killar och tjejer i hockyn, skidor, skidskytte och alla andra grenar där Sverige har chans till en bra placering.

Mvh isan lover

Liknande trådar

N
Svar
35
Visningar
5 K
P

Tillbaka
Topp