Hur kändes det (kommer att kännas) att gå i pension?

Hehe krypto är hett nu och du sitter nog inne med roliga "Moon bags" skulle jag tro.
Sälj mersan och köp Uni så kan du snart köra Lambo :)

/ SatanG
Ah nej. Bara drygt en btc men ja har 5 containrar påväg och nästa helg skickar vi en 6e. Räknar med att dubbla mitt cryptovärde i slutet av månaden med nya pengar.

Hade inte Suezincidenten inträffat hade det sett betydligt bättre ut.

Oavsett... jag har nog mindre bråttom med att "bli rik" än vissa andra. Trivs med "jobbet" och vill inte sluta än. Målet är att ha 10 mB i crypto vid årsskiftet och det kan nog uppfyllas med råge...

Hehe krypto är hett nu och du sitter nog inne med roliga "Moon bags" skulle jag tro.
Sälj mersan och köp Uni så kan du snart köra Lambo :)

/ SatanG
Har provsuttit en gallardo på den shoppen påväg ut mot flygplatsen ocb insett att man sitter på marken typ inte helt komfortabelt eller lyxigt. Har mustangen om ja vill flasha runt lite annars e mercan the car of choice.

Frågan e nu vilken bil ja ska skaffa här i sverje. Frugan e påväg.. kanske bosätter oss här till hösten. Några förslag? :unsure: ;)

Har provsuttit en gallardo på den shoppen påväg ut mot flygplatsen ocb insett att man sitter på marken typ inte helt komfortabelt eller lyxigt. Har mustangen om ja vill flasha runt lite annars e mercan the car of choice.

Frågan e nu vilken bil ja ska skaffa här i sverje. Frugan e påväg.. kanske bosätter oss här till hösten. Några förslag? :unsure: ;)

En Honda Accord 2017 ska du sikta mot :)

/ SatanG

Ah nej. Bara drygt en btc men ja har 5 containrar påväg och nästa helg skickar vi en 6e. Räknar med att dubbla mitt cryptovärde i slutet av månaden med nya pengar.

Hade inte Suezincidenten inträffat hade det sett betydligt bättre ut.

Oavsett... jag har nog mindre bråttom med att "bli rik" än vissa andra. Trivs med "jobbet" och vill inte sluta än. Målet är att ha 10 mB i crypto vid årsskiftet och det kan nog uppfyllas med råge...

Ja stressa dig inte rik. Pengar är bra men inte allt.

/ SatanG

BMW eller Merca, det kör alla flyktingar här :laugh2:

Vet inte hur noga sånt kollas eller vilka regler det är.

/ SatanG
Eftersom han som han skriver inte haft registrerad inkomst blir det svårt med billån.
Då kan dom inte heller stå i hans namn, blir ju låntagarens namn.
Dock annars kollas nog inget sånt upp här nere om en utlänning köper sig en bil ifall han haft inkomst eller ej.
Dock vet jag inte säkert då jag med köpte med billån men i mitt namn men va en del pappersarbete.

Kom dock tänka på behöver inte vara registrerad inkomst hos myndighet för det hade ju inte jag.
Räckte med företag som gick i god för en och 3 löneslippar samt ett anställningskontrakt, va någon minimitid på kontraktet anställd xx år, mins inte hur många.

Eftersom han som han skriver inte haft registrerad inkomst blir det svårt med billån.
Då kan dom inte heller stå i hans namn, blir ju låntagarens namn.
Dock annars kollas nog inget sånt upp här nere om en utlänning köper sig en bil ifall han haft inkomst eller ej.
Dock vet jag inte säkert då jag med köpte med billån men i mitt namn men va en del pappersarbete.

Ja då är jag med, visste inte att han inte jobbat på många år.

/ SatanG

Liknande trådar

B
Svar
24
Visningar
3 K
Anonym
A
A
Svar
1