Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jättefin bild.![]()
En ensam student satt på den karga kajen mot floden i Phitsanulok. Jag stod på bron ovanför och fotade. Bilden kanske kan användas som illustration för ensamhet, solitär eller funderingar eller......
![]()
En ensam student satt på den karga kajen mot floden i Phitsanulok. Jag stod på bron ovanför och fotade. Bilden kanske kan användas som illustration för ensamhet, solitär eller funderingar eller......
Snygg komposition som vanligt![]()
Lägg till Burmeser också. Många som glömmer dom eftersom de lärt sig tala Thai utmärkt.På condot är arbetsledarna Thai, kontoristerna Fillipinare och Thai. Grovarbetarna Kambodianer.
En fantastiskt fin bild som är välkomponerad och speglar barns nyfikenhet. Ett stort tack för att du delar med dig av bildskatten.Bild från norra Laos vid en liten byskola. Dörrarna var stängda och lektion pågick, men några av eleverna uppmärksammade farangen utanför och ville kika. Det gjorde de tills en barsk lärarröst återkallade dem till ordningen....
![]()
En kul bild hann jag i alla fall få...
De gillar även att tugga i sig av hundarnas torrfoder![]()
Mynastarar på tempel. I Thailand heter den här fågeln nok-iiang och hålls ibland som burfågel. Det är en smart liten rackare som kan lära sig en del ord och även härma andra fåglar.