Inför semestern

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
En liten dator är bra att ha med sej det gör det hela lite hemtrevligare ;) Kolla vad DN skriver, om räntan gått upp och vad man missar på tvn :) Vad det gäller sex så vet i fan blir ju som att försöka få tag i en våt tvål after sun och återfuktande nåt. Slutar väl med att man sakta glider ner i golvet, och då är det bra om datorn står där :D

In på internetcafé måste man ju ibland ..... man måste ju hälla in sin V75:a varje helg :nod:

"Arnold Layne " sa:
In på internetcafé måste man ju ibland ..... man måste ju hälla in sin V75:a varje helg :nod:

Är det så man kallar det? :police:
Du måste väl in och kolla alla mail du får från alla kvinnliga singelgrannar och andra kvinnor som du lämnat kvar hemma i kylan. :-X

"Kycklingen " sa:
Är det så man kallar det? :police:
Du måste väl in och kolla alla mail du får från alla kvinnliga singelgrannar och andra kvinnor som du lämnat kvar hemma i kylan. :-X

Det tänkte jag skriva ju , men precis då tog batterierna slut i mitt trådlösa tangentbord :-\
Klart att man inte glömmer alla pullorna på hemmaplan ;D

Ungefär som Kycklingen och jag kollar våra katter så är ni oroliga för hönsen :laugh:

Så nu damp mailet ner som bekräftade boendet i Ban Phe. Skönt, nu är det bara att se till så datorn är upp too date. ::)
och hjulen är smorda på väskorna.
Känns som man skulle gå i ide till i slutet av April, fy fan vilket väder.

NU har jag fått hjärnsläpp ??? Hur är det med vägguttagen i T är det två runda hål i väggen eller måste man ta med adapter.
Märkligt jag kommer aldrig ihåg hur det är. Det är nog Alzheimers light :nod:

OK gör väl det, tror jag har en massa olika är dom inte platta då dvs två springor i vägguttagen alltså ;)

Ja de är två springor i thai, men i svedala
så är de två hål

köpte för 3år sen en på classe en adapter
för 219:- tror jag, perfekt
fungerar på alla hål :D

såja
så här e de våra kontakter passar faktiskt i dom thailändska men dom thailändska passar ej våra ;)
deras har skåra men även hål

edu me nu då ja har aldrig tagit adaptrar me mig ner

glimten66

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp