Man kan nästan tro att du är psykolog, människokännare där. Det är faktiskt rätt, jag skulle gärna sparat pengar där om jag kunde men det går inte. Barnen är framtiden och kortsiktigt tänkande i det fallet gäller inte för mig. Obs därmed inte sagt att någon annan gör fel, man agerar efter de förutsättningar man har samt de värderingar man har.Är ju behjärtansvärt av er och ert engagemang för Berra men tror samtidigt att en del är lite dåliga människokännare. Berra är ingen person som gör en massa impulshandlingar utan är en stadig, samlad och lugn människa som planerar och var stund har sin tid.
Berra är inte en människa som styrs av känslostormar eller emotionella handlingar i dessa fall, så pengar är nog ointressant i detta fall, han följer sin natur och det är en bra egenskap!
Nu finns ju risken att jag stuckit ut hakan och att det visar sig att det är precis tvärtom, men då får jag väl gå till botbänken
Faktum är att vissa barn mycket väl klarar av att vara borta från skolan någon vecka extra utan att detta påverkar resultaten men det gör inte våra. Dom kämpar på men det är inte lätt att komma från ett annat land även om man har bott här halva livet. Så dom behöver all tid i skolan som erbjuds, det får styra.