Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har nu varit ute i verkstaden och botaniserat. Är det nu så att vägguttagen i T har lite större hål än stiften på våra stickproppar då har jag löst problemet. Jag tar helt sonika en stickpropp med slitsade stift och bänder isär varje stift så att dom blir lite kraftigare. Klart.
Sätter man sen en sådan stickpropp på en sladd dosa så är man i mål ;D
Annars så smyger dagarna fram i en för mej behaglig takt Har inget mer att göra med resan, allt är klart. Bara vänta :
Jag gör som Legolas, Håller i sladden när jag rakar mig. När man laddar mobilen i ett golvuttag kan man använda ett stöd, typ en kudde att hålla uppe sladden. 8)
hahaha, du kan ju alla indiantricks redan, det är bara att flytta ner ju!!! Om du nu inte vill planera som Lunkan gör förstås. Är du skorpion så välj en aborre för dom är arbetssamma för dom har så jävvla många ben, hahaha!!
NU börjas det..............
Du måste nog köpa nya badbyxor och du måste nog ha nya det och nya det.
Sjutton också lika dant vareviga gång, men jag vet ju var skon klämmer. Frun vill så gärna att jag köper nått litet för att döva sitt samvete när hon själv går och shoppar.
Det är ju rart av henne att tänka på mej ;D
Försöker säga att vi handlar när vi är där, men då får man sej till livs att det inte finns hennes storlekar och det stämmer ju ibland.
Roligaste som finns är att tassa runt bland underkläder för damer, vilka jädrans modeller, bh'ar med skumgummi stoppning och färger som skulle göra en kamelont grön av avund.
Handla är kul, bara det blir hårda paket som det låter eller lyser om
Eftersom jag har hus i Thailand så blir resväskan full packad, därav har jag köpt en ny stor 85cm från samsondite...
Jag packar med allt möjligt som jag vill ha med till huset..te,ex röd falufärg (tror den håller bättre än att köpa något där nere)..hoppas den inte börjar läcka bara) =).
Eftersom jag har hus i Thailand så blir resväskan full packad, därav har jag köpt en ny stor 85cm från samsondite...
Jag packar med allt möjligt som jag vill ha med till huset..te,ex röd falufärg (tror den håller bättre än att köpa något där nere)..hoppas den inte börjar läcka bara) =).
Jotack, jag känner igen mig. Vi har också hus därnere, men någon Falu rödfärg blir det inte. Modigt av dig att ta med sådan, kommer flygbolaget på det så lär det inte uppskattas. Däremot tas det ju med presenter av olika slag + allt som är bra att ha och som har bättre kvalitet i Sverige.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.