Inresa med dubbla pass

Läste att du tipsade en gång om hur man gör för att få ut dom sista dropparna när man pinkat.
Kan du inte dra det igen?
Såna där ovärderliga tips som alla behöver.

Vaknat på retsidan. Dock drar man lite på smilebanden med ditt sätt att skriva, riktig cliffhanger.

Jag tror att man måste ha en stake för att fatta det sorry..
Rätt fyndigt sagt men min erfarenhet sedan jag flyttade till värmen är att de sista dropparna behöver man inte vänta på (om man nu inte är en ungtupp som mmax, då kommer fantasierna in i bilden).
Det kommer liksom per automatik. På allvar värme är definitivt bra för äldre. Har inte det minsta besvär av dropp eller att gå upp på natten att pinka om jag inte har dragit i mig för många Chang,... annat är inte tänkbart. :rolleyes: :cool:v:p

Rätt fyndigt sagt men min erfarenhet sedan jag flyttade till värmen är att de sista dropparna behöver man inte vänta på (om man nu inte är en ungtupp som mmax, då kommer fantasierna in i bilden).
Det kommer liksom per automatik. På allvar värme är definitivt bra för äldre. Har inte det minsta besvär av dropp eller att gå upp på natten att pinka om jag inte har dragit i mig för många Chang,... annat är inte tänkbart. :rolleyes: :cool:v:p
Ja du kan skatta dig lycklig, men risken finns alltid för förstorad prostata och spring på natten och pinka... aldrig för sent att börja med detta..:):):)

Ja du kan skatta dig lycklig, men risken finns alltid för förstorad prostata och spring på natten och pinka... aldrig för sent att börja med detta..:):):)

Dom besvären light hade jag i Sverige men här inte det minsta. Vad som händer i framtiden får andra oroa sig för.
Jag kör som vanligt, njuter av stunden.
Får jag för mig att ta en stänkare så gör jag det även om klockan är sju på morgonen (överdrift). När skall man njuta av livet om inte nu när sista fjärdedelen har startat eller kanske tredjedelen, är ju optimist.
Det gäller att hålla kroppen i trim så livet är värt att leva.
Kroppen och knoppen hänger ihop på något vis, trivs du med din fysik så mår i det flesta fall även bra psykiskt.
Det finns folk som går och grunnar på om jag har ätit för mycket kohydrater idag eller fått i mig för mycket det ena eller andra.
Tränar du redigt så finns inte dom frågorna i skallen utan man mår som en prins.

Blev det tjafs i en tråd nu igen...??

Whaoo.gif

Tjafs, vi är bara lite off topic ju, inget att gnälla över.... fråga ......x han gör det hela tiden...5555555555555555

Holmen,
Jag har en ytterligt liten en, när jag motionerat, så vågar jag lova att den är klart minst på forumet....
Den är så liten så den skapar mest irritation bland det täcka könet...:):):)

Jag läste lite högre upp i tråden om detta med dubbla pass.

Tror arr det var Phonta som skrev ungefär så här:

Lämna Sverige visa Svensk Pass.
Ankomma Thailand visa Thai pass.
Stanna länge i Thailand typ ett år.
Lämna Thailand visa Thai pass.
Ankomma Sverige visa Svensk pass.

Men vid lämna Thailand så fick jag i dag frågan om man kan lämna Thailand för att resa till Sverige utan ett giltigt visa i Thai passet?

Någon som vet?

/Anubaan

Men vid lämna Thailand så fick jag i dag frågan om man kan lämna Thailand för att resa till Sverige utan ett giltigt visa i Thai passet?

Någon som vet?

/Anubaan
Visa båda passen , fungerade för oss.

Någon som vet?

/Anubaan
Ni måste visa det svenska passet eller visat vid incheckningen till flyget, sen kan ni köra thai passet i passkontrollen om ni reste in på det.
Skilj på incheckning och IM.

Ni måste visa det svenska passet eller visat vid incheckningen till flyget, sen kan ni köra thai passet i passkontrollen om ni reste in på det.
Skilj på incheckning och IM.
Det skall funka så ,, normalt frågar de bara vid incheckning , Thai immigration har ju inte ett skit med att göra om du reser ut med giltigt inresetillstånd till Sverige eller ej , det är endast flygbolaget som vill ha svar på om du kommer att komma in i ankomstlandet .. Det ligger nämligen delvis på deras ansvar , dock ej Thaiimmigrationen

Liknande trådar

B
Svar
3
Visningar
2 K
uffe22
U
A
Svar
2
Visningar