Pass + Inbjudan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

borre

Nykomling
Hej !
Idag skulle min flickvän hämta sitt pass på Svenska ambassaden i Bangkok , till vår förvåning så finns inte där det har försvunnit inne på ambassaden , även mina inbjudnings papper är borta trots att allting är diariefört inne på ambassaden.
Vid samtal med tjänsteman i torsdags så var det bara några komplerterande frågor som skulle ställas idag. Tre dagar senare är allt borta.
Är detta vanligt ? det innebär ju att Thailändarna ska lämna kopior på passen för att vara säkra på att passen inte försvinner inne på svensk mark och bara lämna ifråns sig vid visa-stämpling.

Borre
:mad:

A

Anonym

Gäst
Det är första gången jag hört talas om något dyligt! Stackare, hoppas de hittar pappren snart!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Trådstartare Liknande trådar Forum Svar Datum
Matt82 Enkla länder att turista i med Thai pass? Allmänt thailandforum 2
Isan Lover Måste man bära med sig sitt pass? Uppehållstillstånd och visum mm 60
T åka med två pass till thailand och militärtjänst Allmänt thailandforum 20
V Slitet pass Allmänt thailandforum 16
mackes Inresa med dubbla pass Uppehållstillstånd och visum mm 42
ycc Erhålla nytt pass, Thai-visa i gamla passet Uppehållstillstånd och visum mm 2
A Walking Street: Dussintals västerlänningar tagna till förhör för att de saknar pass Thailändska Nyheter 4
H Vilket Pass ska användas Svenskt eller Thai? Uppehållstillstånd och visum mm 56
Berralund Nationellt ID-kort och pass i Sverige Uppehållstillstånd och visum mm 36
thaikonsult OBS! Tillståndsmärket i ditt pass slutar att gälla den 20 maj 2015! Uppehållstillstånd och visum mm 2
Långeman Nytt pass och flytta stämplar Uppehållstillstånd och visum mm 27
T pass Uppehållstillstånd och visum mm 3
B Nytt Pass Uppehållstillstånd och visum mm 3
Lara Croft Jag är fortfarande på stranden": ägare av stulet pass Thailändska Nyheter 1
A Namn med titel i pass. Uppehållstillstånd och visum mm 8
A Nytt thai pass Allmänt thailandforum 3
A Pass Allmänt thailandforum 2
B Försvunna ( stulna ) pass , e-blanketter. Allmänt thailandforum 0
S Pass Allmänt thailandforum 2
B Besöksvisum Sverige, utskrivna bilagor för inbjudan och ombud för ansökan? Uppehållstillstånd och visum mm 46
W Inbjudan släkt Uppehållstillstånd och visum mm 9

Liknande trådar

Topp