Insamling av OT-inlägg från diverse trådar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"FA " sa:
Är det verkligen så där i Thailand?
Har hört från andra hålla det det minsann kan regna dagar och ibland upp till en vecka i sträck.

Samma tanke hade jag men bott här ett par regnsäsonger nu, regnar vissa kvällar och nattetid mer sol än sverige.

"ledarn " sa:
Då jag saknar min "Pappa" att tjöta och hacka på så vill jag veta hur länge han ska vara "borta"....??

Jag blir ju tvungen att lägga all min frustration på något/någon annan nu...

På CM t,ex... :eek: :eek:

Anser att ni inte straffar "Pappa" med att stänga av honom några längre stunder.
Ni straffar bara er själva....

Att "Pappa" är en i.diot ibland tror jag att vi alla vet och att det finns dom som inte klarar av att se igenom hans sätt att skriva på måste ju ha samma problem i livet överhuvud taget....

Pappa kom hem snart !! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Natra att det tickar ned 5% varje dag fast det stod 10% i tråden ... så det blir väl någon vecka till innan han kan skriva något (som då moderaterna måste godkänna).

Pappa kom hem!
För vi längtar efter dig!
Kom innan sommarn är slut lilla pappa!

Ett för tätt avstängande kan leda till att folk låter installera Ipredia och skapar nya nick för att kunna fortsätta skriva. Ipredia ger dig en ny IP-adress vid varje inloggning, man kan ha hur många nick som helst som svårligen kan spåras.
En annan variant är att installera TOR som finns för Windows, Mac och Linux eller ansluta sig till en betaltjänst som gör det hela lite snabbare.

"Sir One " sa:
Rebellen i Sir One får honom att tänka i banor om att lära ur hur man anväder en proxy :)

"Sir One " sa:
Ett för tätt avstängande kan leda till att folk låter installera Ipredia och skapar nya nick för att kunna fortsätta skriva. Ipredia ger dig en ny IP-adress vid varje inloggning, man kan ha hur många nick som helst som svårligen kan spåras.
En annan variant är att installera TOR som finns för Windows, Mac och Linux eller ansluta sig till en betaltjänst som gör det hela lite snabbare.

Rebell Sören ... alla försök att begränsa leder alltid till nya utmaningar ...

"Janne " sa:
Rebell Sören ... alla försök att begränsa leder alltid till nya utmaningar ...
Visst väcker regler och förmaningar rebellen i många människor.
Som detta inlägg.... Moderatorerna kan se mitt IP nu och det talar om att jag befinner mig i Rumänien eller annorstädes.... Även om jag fysiskt sitter i mitt hem i Malmö...

"ledarn " sa:
Allvarligt !! :eek: :eek:

Tror ni i verkligen att Fablo är intresserad av att "fuska"....??

ALDRIG I LIVET !!

Kan han inte skriva som sig själv så ger han nog helt enkelt f@n i det...
(Min personliga uppfattning) :nod: :nod:
Precis så har även jag uppfattat den gode Legolas. Det är ingen gubbe man tvingar till något. Heder och karma åt den gamle stöten!

"Sir One " sa:
Visst väcker regler och förmaningar rebellen i många människor.
Som detta inlägg.... Moderatorerna kan se mitt IP nu och det talar om att jag befinner mig i Rumänien eller annorstädes.... Även om jag fysiskt sitter i mitt hem i Malmö...
Eller så är du i Rumänien men vill inte erkänna :D

"ledarn " sa:
Allvarligt !! :eek: :eek:

Tror ni i verkligen att Fablo är intresserad av att "fuska"....??

ALDRIG I LIVET !!

Kan han inte skriva som sig själv så ger han nog helt enkelt f@n i det...
(Min personliga uppfattning) :nod: :nod:
Självklart inte, allvarligt talat tror jag heller han skiter i detta forum ... men jag känner inte honom så väl! Men att skapa ett nytt nick och agera Lego är nog inte hållbart, han har ju sin blogg och kanske istället borde han lägga till ett lite kommentarsfält där alla får tycka till istället så är det ju löst ...

Jag tror att ledarn har rätt i sin analys. Även om Legolas skulle ha olika ip nummer så räcker det med 2-3 inlägg så ser man i texten vem han är.

"Jonas " sa:

Ja han saknar även jag!...Hans intelligenta sarkastiska inlägg gick inte av för hackor!! Men han är ju bannad för alltid!!!?? Helt otroligt hur man kan ta bort en skribent av hans kaliber!!

Areeya

När fan blir gazton bannad tycker dom få gånger han gör ett inlägg så är det imot person eller har han privilegium som moderator och kan skriva vilken skit han vill?

"Jonas " sa:
När fan blir gazton bannad tycker dom få gånger han gör ett inlägg så är det imot person eller har han privilegium som moderator och kan skriva vilken skit han vill?

Jonas, det jag skrev var ett skämt. Skall en sådan sak missuppfattas nu också är det lika bra att jag raderar inlägget. :'( :'( :'(

"Berralund " sa:
Jonas, det jag skrev var ett skämt. Skall en sådan sak missuppfattas nu också är det lika bra att jag raderar inlägget. :'( :'( :'(

Nu vet jag inte vad du svarar på din sjöbuse, jag pratade om gazton och hans inlägg som är rena personangrepp ibland. Dom få han skriver som tur är.

"Jonas " sa:
Nu vet jag inte vad du svarar på din sjöbuse, jag pratade om gazton och hans inlägg som är rena personangrepp ibland. Dom få han skriver som tur är.

Jag syftade på inläggt som ledarn har citerat. Det var väl genom det du kom in på Gazton. Han kan förvisso vara lite burdus ibland men han skäller värre än han biter. Det lärde jag mig långt innan vi blev kollegor här. :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

T
Svar
1
Visningar
706
trollet
T

Tillbaka
Topp