Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ok, jag läste inte så långt tillbaks, var min åsikt hade inget att göra med ditt tidigare inlägg. Jag ser dig som en bra man berralund och hoppas dom andra moderötterna tar lärdom av dig.
Skäller värre än han biter? Legolas och Insayt då? Dom skäller och i insayts fall förstår jag att han bet för vissa som är kvar på forumet gjorde rena attacker mot han.
Du skrev i en annan tråd nyss att du gillade Berralund, då är det bara mig och Gazton kvar som du menade i detta inlägget.
Tack för den.
Eftersom du inte har någon bakgrund så låter det riktigt illa det du skrev här.
Ja kycklingen du är en av dom 2 jag menar betedde sig lika illa mot insayt som han betedde sig. Och anser att om han blev bannad borde även du blivit det!
Ja kycklingen du är en av dom 2 jag menar betedde sig lika illa mot insayt som han betedde sig. Och anser att om han blev bannad borde även du blivit det!
Jonas, ärligt och uppriktigt. Denna diskussion lämpar sig inte här. Har du synpunkter på hur jag och mina kollegor sköter vår uppgift så var vänlig att ta dessa PM-vägen istället. Detta gagnar inte en god atmosfär här på forumet!
Men som jag skrev innan, du har ingen bakgrund så du vet inte vad som hände.
Jag är inte som vissa här att jag skickar runt mail och pm för att beklaga mig när jag får hotfulla och vedervärdiga pm.
Nu beklagade jag mig ändå visst.
Personkemi även på ett forum är högst levande, precis som i verkligheten.
Om vi tar MPR som exempel och den kände personen BTT.
Vissa älskar honom och vissa hatar honom.
Vissa människor uttrycker inte sig så bra i text. Uppe i huvudet så ser man "koppligarna" till sin egna interna humor. Detta går givetvis inte fram till läsarna av inlägget, eftersom det är en högst personlig humor, ja extremt internhumor.
Vissa tolkar min "humor" annorlunda än vad jag hade tänkt. Och "åker man dit" på några inlägg så tar det väldigt lång tid innan den med ett ont öga till mig släpper det.
Man ligger helt enkelt på olika frekvenser.
Det är inte ett statiskt avbockningsschema moddarna använder sig av.
Folk kan brusa upp för inlägg som jag inte alls tycker är speciellt anmärkningsvärda.
Mina inlägg kan säkert reta upp både en och annan och ibland är även det meningen.
Men det finns det gånger då det inte är meningen....men dom gångerna är väldigt få.
Jonas, ärligt och uppriktigt. Denna diskussion lämpar sig inte här. Har du synpunkter på hur jag och mina kollegor sköter vår uppgift så var vänlig att ta dessa PM-vägen istället. Detta gagnar inte en god atmosfär här på forumet!
I all vänlighet och med respekt.....Du säjer" Ärligt och uppriktigt"....Men det stämmer väl knappast!...Finns ingen öppenhet på detta forum? Skall allt skötas bakom "stängda dörrar"...och med PM?...God atmosfär får man väl knappast med att behandla vissa "bakom stängda dörrar"....? Vi lever väl på 2000-talet!! Nej allt måste givetvis visas öppet...och inga konstiga fasoner med att dölja åsikter om varför vissa "bannas" eller stängs av!
Snälla...! Om detta forum skall överleva måste saker o ting ske i demokratisk anda!
I all vänlighet och med respekt.....Du säjer" Ärligt och uppriktigt"....Men det stämmer väl knappast!...Finns ingen öppenhet på detta forum? Skall allt skötas bakom "stängda dörrar"...och med PM?...God atmosfär får man väl knappast med att behandla vissa "bakom stängda dörrar"....? Vi lever väl på 2000-talet!! Nej allt måste givetvis visas öppet...och inga konstiga fasoner med att dölja åsikter om varför vissa "bannas" eller stängs av!
Snälla...! Om detta forum skall överleva måste saker o ting ske i demokratisk anda!
Säg något annat thaiforum som har 100 procent öppna diskussioner om medlemmar.
Det finns något som heter respekt, respekterar man andra så lägger man inte ut info helt öppet om olika medlemmar.
Den medlemmen som vill delge andra om varför hon/han har vart bannad är upp till den, men försök att förstå att alla vill inte att den infon ska komma ut till alla som läser här.
För övrigt tycker jag att vissa medlemmar stundtals beter sig som rediga gnällkärringar.........ska det vara så svårt att acceptera vad mod och admin säger?.....sen att det inte alltid kanske blir 100% riktigt, är väl förfan ingen katastrof de verkar ju benägna att ändra på sig där det blir tokigt.......ta inte er medverkan och ett forum på internet på för stort allvar, det är inte bra för blodtrycket!
EDIT: Ser att detta var i Legos tråd, han är faktiskt en frisk fläkt som sticker ut hakan....keep up the good work!
Varna alla som skriver något, sedan kan ni moderater sitta här och prata med er själva till slut, släpp på de som är avstängda så vi får igång forumet igen.
för övrigt klan ni låsa MrPuttes bildtråd, kommer ej att uppdatera den mera, har tröttnat på detta jävla forumet
Varna alla som skriver något, sedan kan ni moderater sitta här och prata med er själva till slut, släpp på de som är avstängda så vi får igång forumet igen.
för övrigt klan ni låsa MrPuttes bildtråd, kommer ej att uppdatera den mera, har tröttnat på detta [j vla] forumet
Det säger en del om din ålder och åderförkalking?
På tal om gammelkommunister, det gränsar till ditt inlägg, så har jag faktiskt träffat Anton Nilsson, Amalteamannen ni vet. Han besökte mig i mitt hem och berättade om sin tid som stridsflygare i dåvarande Sovjetunionen. " Allt högre och högre den stiger vår bataljon. Det sjunger i varje propeller,röd front, vi skyddar vår Sovjetunion.
Från "röde flygarens march". Är du en sån där boljevik?
för övrigt klan ni låsa MrPuttes bildtråd, kommer ej att uppdatera den mera, har tröttnat på detta [j vla] forumet
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.