Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Eller hör av folk här som påstår att det räcker med ett höftskynke och lite Lao Kao så kan man köra MC utan att farbror brun blir sur .
Gör det bara inte , det är inte värt det, somapknug skriver, Ingen försäkring täcker
Ang. reseförsäkringar (vet ej om svenska bolag) men det har varit raporter om olycksfall (UK medborgare) som har blivit nekade ersättning (jag talar om miljonbelopp på sjukhuset) om moppen har större motorvolym än 125cc (110 ?) Så för er som använder reseförsäkringar, läs det finstilta i avtalet noga.
Ang. reseförsäkringar (vet ej om svenska bolag) men det har varit raporter om olycksfall (UK medborgare) som har blivit nekade ersättning (jag talar om miljonbelopp på sjukhuset) om moppen har större motorvolym än 125cc (110 ?) Så för er som använder reseförsäkringar, läs det finstilta i avtalet noga.
Fast jag är bara intresserad av det faktiska bötesbeloppet om det är 100% korrekt att det idag är 10.000 baht och eller fängelse i tre månader? Allt annat är totalt ointressant för mig.
Fast jag är bara intresserad av det faktiska bötesbeloppet om det är 100% korrekt att det idag är 10.000 baht och eller fängelse i tre månader? Allt annat är totalt ointressant för mig.
Även om man har försäkring kan det bli dyrare än man tror.
Hörde nyligen om en svensk i 35-årsåldern som avled pga brännskador, gasen i köket exploderade.
Han hade försäkring men de miljonerna räckte inte och när han avled var det en skuld på 6 miljoner till hans fru.
Tragiskt!
Hörde nyligen om en svensk i 35-årsåldern som avled pga brännskador, gasen i köket exploderade.
Han hade försäkring men de miljonerna räckte inte och när han avled var det en skuld på 6 miljoner till hans fru.
Tragiskt!
Tragiskt!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.