Komma hem

• Trådstartare Trådstartare trollet
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
T

trollet

Gäst
Tja!

Nu blir det en spännande tid för mej framöver, jag och min älskling ska åka till Sverige. Detta är ju Sandys första långresa. Alla papper är fixade så snart är det dags. Vi har tur också, min kärlek är ju utbildad sömmerska/skräddare så ett halvtidsjobb är redan ordnat samtidigt som hon kommer att gå på SFI.
:xmas_smiley:

"trollet " sa:
Tja!

Nu blir det en spännande tid för mej framöver, jag och min älskling ska åka till Sverige. Detta är ju Sandys första långresa. Alla papper är fixade så snart är det dags. Vi har tur också, min kärlek är ju utbildad sömmerska/skräddare så ett halvtidsjobb är redan ordnat samtidigt som hon kommer att gå på SFI.
:xmas_smiley:

Tja

Jag hoppas också att ni lyckas med era liv tillsammans. Ni har en spännande och härlig tid framför er. :)

Lycka till nu trollet me tjejen o ha det så gott här hemma i Svedala

micke

"Berralund " sa:
Tja

Jag hoppas också att ni lyckas med era liv tillsammans. Ni har en spännande och härlig tid framför er. :)

Tja!

Vi har levt tillsammans ett bra tag nu, men nu blir allt tvärtom. Det blir mina hemtrakter, min familj och vänner.
Ja detta kommer att bli spännande, bara detta som en svensk jul tex.
Jag kommer med all säkerhet återkomma med en massa frågor till er ned erfarenhet.

"Kycklingen " sa:
Välkommen till Sverige :)
Ska ni stanna här nu? Var det i Boråstrakten du kom ifrån?
Hälsa till Sandy!

:wai:

Tja!

Som det ser ut nu så kommer vi att bosätta oss här och du minns rätt jag är från Borås trakten. Sandy hälsar tillbaka och vill träffa dig igen när vi kommer "hem" till Sverige.

"trollet " sa:
Tja!

Som det ser ut nu så kommer vi att bosätta oss här och du minns rätt jag är från Borås trakten. Sandy hälsar tillbaka och vill träffa dig igen när vi kommer "hem" till Sverige.
fan då e vi nästan grannar 5555

"trollet " sa:
Tja!

Byta ut soliga Thailand på vintern mot regntunga Borås.
Ha det så gott ;)

"Grannen Olsson " sa:
När man är kär spelar ju inte lite regn någon roll. Håller tummarna att allt går fint!

Inomhusaktiviteter när det regnar kan leda till oväntade resultat i form av små människor som försöker att ruinera dig så gott det går.
Barn kallas dom för, har jag hört

Trollet !!
Har ett tips till dig.
Se till att din tjej går på SFI på morgonpassen, då är det ofta bättre lärare samt inga "nattdamer" som går där, som försöker lura din tjej på en massa dumheter, ej heller några elever som bara går där för att få sina bidrag, och som bara förstör lektionerna.
Bara i all välmening skrivet av mig.

Tja!

Idag har jag vart nere i Köpenhamn och vinkat av Sandy, snyft snyft.
Men hon kommer tillbaka snart igen, hennes farmor har gått bort så hon ville vara med.
Taskigt läge tycker jag men det går ju inte att bestämma när sånt är rätt läge.

Hittills har allt gått bra i Sverige men otur att hon åkte nu när kylan kom :D

"trollet " sa:
Tja!

Idag har jag vart nere i Köpenhamn och vinkat av Sandy, snyft snyft.
Men hon kommer tillbaka snart igen, hennes farmor har gått bort så hon ville vara med.
Taskigt läge tycker jag men det går ju inte att bestämma när sånt är rätt läge.

Hittills har allt gått bra i Sverige men otur att hon åkte nu när kylan kom :D

Tråkigt när sådant händer och tråkigt att vara tvungen att resa från kylan nu när den äntligen kom.

Tiden går fort och Sandy är snart hemma hos dig igen. :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

H
Svar
71
Visningar
8 K
Hans Svensson
H
M
Svar