Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
allihop, jag ska snart åka ner till Samui och träffa frugan, min polare kom precis hem därifrån och han glömde att kolla om det går att ta med sig rostade insekter hem till svedala. Nu undrar jag\vi om det e någon som vet el kanske tagit hem själv som kan berätta för mej. Min familj och vänner skulle så gärna vilja prova : Tack för tipsen på det här forumet dom har hjälpt mej mången gång
Tror att det är ganska så restriktivt från EU:s sida - vad gäller alla livsmedel. Om jag inte gissar fel så borde man kunna kolla upp det på tullverket eller jordbruksverket eller liknande, om man vill se exakta regler...sen misstänker jag att man nog kan ta med sig något ändå, fast det kan bli konfiskerat och bötfällt ifall man blir kollad i tullen...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.