Medlemmar presenterar sig ...

Hej alla!

Har bytt nick från tidigare Sea Traveller till ett nytt nick för några dagar sedan.

Här syns jag längst fram och till höger tillsammans med det övriga tekniska gänget då vi samlade ihop dag och nattskiftet på en och samma bild för några år sedan på ett kontrakt i Australien

Technical Team.jpg

Hej alla!

Har bytt nick från tidigare Sea Traveller till ett nytt nick för några dagar sedan.

Här syns jag längst fram och till höger tillsammans med det övriga tekniska gänget då vi samlade ihop dag och nattskiftet på en och samma bild för några år sedan på ett kontrakt i Australien

Technical Team.jpg
E dä Wärtsilä rovor under "huven"? ;)

en fråga varför byter man Nick från ett inarbetat, förstår inte man är väl samma person ändå

Trollen gör ju ofta det för att komma in igen och spela en ny roll.

Många troll har en förmåga att ändra sitt sätt att skriva så ingen känner igen stilen.

Allt för att sätta igång nya intriger och bråk.

BTT

Igår var första gången jag besökte thaisnack och jag blev därmed medlem också.
Kommer från mpr, där jag för en vecka sedan svarade på ett inlägg som forumsägaren skrev, handlade om Trump.
Tydligen gillades inte mitt inlägg för jag blev "Banned". Struntar i mpr och hänger här i stället :)

Kommer från mpr, där jag för en vecka sedan svarade på ett inlägg som forumsägaren skrev, handlade om Trump.
Tydligen gillades inte mitt inlägg för jag blev "Banned". Struntar i mpr och hänger här i stället :)
Välkommen
Jag la in dig i politik delen och även i dude. Dom delarna måste man normalt ansöka om att gå med i. Men utgår ifrån att du vill vara med där också.

Välkommen hit! Det är snart två år sedan jag, och flera andra, blev bannade för att ifrågasätta P3’s politiska påståenden. Jag avsade mig en gång i tiden rollen som moderator på MPR för att jag var emot att släppa in politiska diskussioner på det öppna forumet. P3 ville dock ha en ”öppen diskussion”, men det var tydligen inte det han menade…..

Välkommen hit! Det är snart två år sedan jag, och flera andra, blev bannade för att ifrågasätta P3’s politiska påståenden. Jag avsade mig en gång i tiden rollen som moderator på MPR för att jag var emot att släppa in politiska diskussioner på det öppna forumet. P3 ville dock ha en ”öppen diskussion”, men det var tydligen inte det han menade…..
Ja där kan man "heuila" vilt om man vill!

Öppen diskussion, men man får inte tycka fel

Liknande trådar

A
Svar
7
Visningar
2 K
A

Tillbaka
Topp