Medlemmar presenterar sig ...

 
A

Anonym

Gäst
Hej! :D

Här är en tråd med plats för alla medlemmar som vill presentera sig. (Ingen diskussion) Att vara med är naturligtvis frivilligt. Tänk på att inte lämna ut känsliga personuppgifter. :D
 
Välkommen SLU hoppas att Thailand kommer att falla dig i smaken, annars finns t.ex Filippinerna som också är ett härligt land!
 
Välkommen tillbaka SLU, roligt at du vill återvända. Har du varit här innan så vet du ju hur saker och ting fungerar här på ChaiMai. Kom igen i debatterna!! :wai:
 
"thaigaj " sa:
Hej!

Jag är en gammal veteran bland barerna i Pattaya med ca tre års sittande på barstolen sammanlagt.

Plockar ut ett litet guldkorn då och då även om man får leta länge.

MVH,

GAJ

Men är det inte Broder Tuk Tuk :)
 
Välkommen till CM, du vet väl hur det mesta fungerar vid det här laget. Men är det trots det något du undrar över så går det bra att fråga antingen genom inlägg eller PM. :wai:
 
@Ideal_du_Gazaeu "......som jag mötte 23 juli 1983 och jag vet att han aldrig glömmer det mötet.".

Jag vet precis vem du menar!!!!!!!!!!!!! Det är GLEEEEEEEEEEENNNNNNNN!!!!!!!!!!
Eieieieieieieieieieie!!!!!!!!!!! 5555555555555!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3!!!!!!!!! HAN FÅR OSS ALLA ATT T-T ....T-T..... T-T :-D
 
Kul att du skrev lite om dig själv. Hur kom det sig att det blev Urganda och vad gjorde du där? Får man även fråga varför du slutat arbeta i så tidig ålder. Välkommen hit
 
Välkommen Justin, hoppas du kommer in i gänget efter ett tag. Det brukar ordna sig om man bara ignorerar fylleinläggen från björnbusarna :)

Kul någon med pengar gör något bra med dom också. Bra insatts i Uganda. Har länge viljat åka dit själv pga mitt intresse för ciklider , då även malawisjön såklart.
 
"Justin Case " sa:
Hej janne och alla andra, tack för välkomnandet :wai:

Att det blev uganda, kommer sig att jag redan tidigare varit där och känner till området runt staden Entebbe (som ligger vid Viktoriasjön)
Jag sysslade huvudsakligen med logistiken med byggande av skolor och sjukhus.

Uganda är ju väldigt bördig med mycket sötvatten, men problem ligger snarare i att få skolor och sjukvården att fungera.

Anledningen till att jag slutade jobba var av hälsoskäl, och ekonomiskt sett behöver jag inte arbeta mer i detta livet.

Men jag återvänder gärna till Uganda varannat år eller så, för naturen och folket är fantastisk underbar/a

Ha det gott / Justin
Intressant läsning Justin, jag har "missat" eller aldrig varit intresserad av Afrika, varför vet jag inte. Har ju sett att det är vacker natur.

Kanske är du från Småland då du jobbade åt Alliansmissionen som nästan bara finns där och där är många av min släktingar aktiva.

Tråkigt med ditt hälsoproblem hoppas dock det inte hindrar dig för mycket. Skrev du om vilken anknytning du har till Thailand, du får gärna berätta annars!

/Janne
 
Befinner mig för tillfället mitt emellan Casablanca och Rabat. Underbar natur och fullt med medmänniskor som brinner för hjälpverksamhet.

Ps. Kom gärna ihåg , att det var oftast inkompetenta mäniskor som ritade
Ländernas gränser. Vi har bara en planet, och då betyder inte gränsdragningarna inte ett skit.
Ta vara på din broder, svart,gul,vit, och alla andra kulörer
 
Det märks att de varit occuperade av både Spanien och Frankrike, vilken djävla mix! Härligt!!!! Men Marokanerna hade helt klart fixat allt utan inblandning.
 
 

Liknande trådar

A
Svar
7
Visningar
2 K
A
 
Tillbaka
Topp