norwegian

Kollade Norwegian för en vecka sen, verkar som dom startat direktflyg från Köpenhamn-Bangkok 1860 kr en väg i Fredags.

Det är bra för danskarna
Eller västkustbor.

5 timmar till Stklm från Gbg 3.5 till köpenhamn och Oslo vi är inte alla Stockholmare och faktist så har stor del av Svenskar närmare till våra grannländers internationella flygplatser.

Eller västkustbor.

5 timmar till Stklm från Gbg 3.5 till köpenhamn och Oslo vi är inte alla Stockholmare och faktist så har stor del av Svenskar närmare till våra grannländers internationella flygplatser.
Japp, alla är vi inte stockholmare, så det är ju bra för er som bor åt det hållet då man kan käna upp till 1.5 timme på det

Konsten att överleva en långflygning till Thailand

www.expressen.se/alt-om-resor/konsten-att-overleva-en-langflygning/

645@70-1.jpg

645@70.jpg

Det är många billig turer till Bangkok nu . Tur retur Bangkok i November Skr 4428.-
Jag fick telefon i går från en svenske som hade funnet sig en Thai dam , han ville resa
till Thailand nu i höst , och fråga om jag kunde hjälpa han och köpa biljet till Thailand
Han är inte flink med data, sagde han .
Vi såg många billig turer till Bangkok från Göteborg i går , den billigaste var med
Britisk Airline Skr 4260.- tur retur , och bad mig köpa biljet , men han hade inte
med sig Visa kortet , och ville att jag betala biljetten , så skulle jag få pengar av han
med det förste , jag bad han komma till bake när han hade pengar .
Det blev ingen biljett . I dag var den billig turen sold , så var det turer från Skr 4428
tur retur Göteborg -- Bangkok och det är billigt . se foto

2015-08-27 02.33.54.jpg

2015-08-27 02.36.37.jpg

2015-08-27 02.36.58.jpg

Det är många billig turer till Bangkok nu . Tur retur Bangkok i November Skr 4428.-
Jag fick telefon i går från en svenske som hade funnet sig en Thai dam , han ville resa
till Thailand nu i höst , och fråga om jag kunde hjälpa han och köpa biljet till Thailand
Han är inte flink med data, sagde han .
Vi såg många billig turer till Bangkok från Göteborg i går , den billigaste var med
Britisk Airline Skr 4260.- tur retur , och bad mig köpa biljet , men han hade inte
med sig Visa kortet , och ville att jag betala biljetten , så skulle jag få pengar av han
med det förste , jag bad han komma till bake när han hade pengar .
Det blev ingen biljett . I dag var den billig turen sold , så var det turer från Skr 4428
tur retur Göteborg -- Bangkok och det är billigt . se foto

2015-08-27 02.33.54.jpg

2015-08-27 02.36.37.jpg

2015-08-27 02.36.58.jpg
Billigt är det, men nästan ett dygn att flyga

Billigt är det, men nästan ett dygn att flyga

Men bra flyg, flygit med dom själv ett par gånger.
Själv har jag inget imot att ta ett stopp på vägen och hade direkt valt dessa flyg före Thai airways med den priskillnaden.
Det där air Berling är inblandat är det antagligen stopp i Berlin för byte, Eithad flygen till Bangkok är det ett stopp i Abu Dhabi efter det lämnat Europa sen Bangkok.
Bra buissness och ekonomi har testat båda.

Tillbaka
Topp