BKK - Arlanda 23 januari med Norwegian, enkel 2 200 kr

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
J

Johan V

Gäst
Fått förhinder och sitter med en biljett inklusive en resväska.
Ska du hem detta datum är det bra för oss båda:)

Nej, jag har inga andra biljetter

Namnbyte 370 kr
Jag är nöjd med 2 200 kr i handen

Biljett idag på deras hemsida kostar ca 4 400 kr ink ett bagage

4400 enkel. Tänk om skulle ha 2 way 8800. Är det med mat en dryck o bagage?
Nej tack. Har o kommer aldrig flyga norwegian. Nu när det e problem så verkar många bli oroliga.
Men ni alla har säkert inhandlat biljett på ett eller annat viss. O känner er trygga.
Hoppas det löser sig.

23 Januari... menar du 2016 då eller?
Jag köpte en enkel för en vecka sedan, åker imorgon Cathay Pacific 2700 spänn, tycker det va helt ok deal, jag vet det e dyrare andra hållet, dvs Bkk-Got

skål på er TS are

Skål Krille! Cathay Pacific är bra, har flugit med dom via Hong Kong till Manila och Nya Zeeland / Australien. Fina plan och bra service. Så visst har du gjort en bra affär.

Nackdelen med Cathay är att det är två mmellanlandningar till Bangkok, jobbigt med barn.

Nackdelen med Cathay är att det är två mmellanlandningar till Bangkok, jobbigt med barn.

Helt sant men jag tänkte bara på kvaliteten på flygbolaget.

Funkade Norwegian bra, Janne? Det har inte lugnat ner sig, strejken fortsätter och läget verkar vara låst.

Senast redigerad av en moderator:
Ja när man bara var på planet var allt perfekt. Vi hade med egen mat och dricka. Köpte sexpack öl för 39 spänn totalt på taxfree istället för 50 styck ombord. Förstod att man inte fick dricka medhavd alkoholhaltig dricka men ingen sa något :)

Planet gick itid och var ca 40 minuter före tidtabell i Thailand.

Bara plus ... Min fru fick även gratis frukost då de hade över och jag fick kaffet.

Det låter ju bra. Överlever bara norrbaggarna detta så blir det kanske till att åka med dom nästa gång men det är ju en prisfråga. Jag har alltid Thai som förstaval men skiljer det mycket i pris så. Man får hoppas att strejkeländet löser sig snabbt, konkurrens är bara bra.

Jag tycker Norwegian var bättre än thai. Enda nackdelen är att säterna är 3+3+3 så om man är fyea som reser har man en gång mellan sig eller sitter två och två. Dreamlinern vae tyst ich skön.

Tycker dreamlinern är bästa planet jag åkt med, tystare och mycket behagligare kabintryck så man slipper lock i öronen.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
28
Visningar
2 K
glimten66
G
S
Svar