Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
2 plogbilar i varsin fil som körde i 30km,
Detta i 2 mil.
När dom väl vek av blev det fullständig anarki på vägen, 2 bilar kolliderade blev fast där 35 min.
Någon där uppe ville inte att jag skulle till Sthlm idag
Detta i 2 mil.
När dom väl vek av blev det fullständig anarki på vägen, 2 bilar kolliderade blev fast där 35 min.
Detta i 2 mil.
10 min fosenade ar internationella flyg just nu ,men man vet aldrig .Det var sjuka flygledare som orakat detta ,inte vadret , vad jag kan lass mig till
Detta i 2 mil.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.