nu börjar det dra ihop sig

Exakt en vecka kvar till en månads rekreation... :thumbsup: i Värmland snöar det som f-n idag. Orkar inte mer snöskottning nu :thumbsdown:

Hej,
Börjar idag min 4:de vecka här i Rayong.Spelat min 10:de golfrunda idag på S:t Andrew 2000 och det börjar se hyffsat ut nu.Det har endast blivit 2 korta regnskurar sedan jag kom hit,vad mer kan man begära.Åker hem 29:de,men vill inte. >:(Snart tillbaka ;D

mvh Drivern

HÄRLIGT....

TA NU VARA PÅ RESAN O GÖR ALLT SÅ DU INTE ÅNGRAR SEN VAD DU INTE GJORDE....

HA DET TOPPEN

marianne

Åh vad jag önskar att tiden kunde gå fortare...det är ju såååå himla länge kvar till 9:e november ::)

Håller helt med dig Femme, tiden går olidligt långsamt just nu.

Men den som väntar på något gott...... :D

Berralund :wai:

Trevlig och kort restid önskas ni av mig!
Åker inte själv förrän i november men stannar däremot till februari. :)

Tänkte prova o åka genom Laos till Hue/ Da Nang, någon som har värdefulla tips? (Resväg, hotel etc)

/Swensen

Ha en trevlig resa, Swensen!

Jag har inte gjort den resan, har däremot varit i Hué för en del år sedan. Där finns en hel del att titta på, bl a kastellet och Tien Mu pagoden (om jag minns rätt.

Vietnam är ett mycket intressant land, men det har säkert förändrats en hel del sedan jag var där för snart tretton år sedan. Då fanns det inte så många turister där.

Berralund :wai:

Hmm..
Jag kan inte ens planera min nästa resa.. :'( (Tillfälligt mellan 2 jobb )

jag ska leva på nudlar för 2kr/ påsen bara för att snart kunna åka.. ;D ;D

Februari 2011..mitt mål..

jag ska klara det...jag ska klara det...skit i hunger och bilköp...jag ska klara det.. ;D ;D ;D

20 februari 2011 bär det iväg. Vi plussar på i år igen och stannar till den 25 mars. Det börjar bli svårt att få de betalda lediga dagarna att räcka nu... :P
Man vill ju ha ett par veckor med på den svenska sommaren också. :)

åker själv ner den 3 december och återkommer den 2 juni
ska bli skönt att slippa den svenska vintern för en gångs skull

vi kommer att titta bl. a. på en restaurang utanför roiet och några lediga lokaler i roiet

Låter härligt glimten, bara 7 mån, skulle vilja
åka de samma :'( om man kunde.
lycka till med restaurangen

Tackar :wai:
dock så är jag bara borta 6 månader som jag är borta ;)

jag ska se om jag har plats i resväskan så att du kan åka med :D

Bra du har kommit tillbaka, Glimten.
Har du kollat din gamla byggtråd? Jag undrar om allt gått som du trodde då du skrev där senast.

Jag hoppas kunna dra iväg i april 2011 och stanna fyra härliga veckor. Och sista dagen har man ångest för att man redan måste åka hem :-\

Det är dags att ha semester....

Chiang mai snart..
Thai airway 2-31/3-2011

någon åker samma dag hör av er ..

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
Anonymius
A