Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hej,
Börjar idag min 4:de vecka här i Rayong.Spelat min 10:de golfrunda idag på S:t Andrew 2000 och det börjar se hyffsat ut nu.Det har endast blivit 2 korta regnskurar sedan jag kom hit,vad mer kan man begära.Åker hem 29:de,men vill inte. Snart tillbaka ;D
Jag har inte gjort den resan, har däremot varit i Hué för en del år sedan. Där finns en hel del att titta på, bl a kastellet och Tien Mu pagoden (om jag minns rätt.
Vietnam är ett mycket intressant land, men det har säkert förändrats en hel del sedan jag var där för snart tretton år sedan. Då fanns det inte så många turister där.
20 februari 2011 bär det iväg. Vi plussar på i år igen och stannar till den 25 mars. Det börjar bli svårt att få de betalda lediga dagarna att räcka nu...
Man vill ju ha ett par veckor med på den svenska sommaren också.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.