Jag skrev i en tråd där myndigheterna hade tagit in folk ifrån 132 byar i Khorat-provinsen, jag såg foton i dne tråden på tumme som börjat vittja sönder, en annan gubbe hade båda sina knän som börjat ruttna... Folket undersöktes på gr.a. alla dessa idiotiska besprutningar som göres av risfälten. Dessa gifter skapar situationer i våra kroppar där man drabbas av en sjukdom som ÄTER upp en egna kött......
Så isan lover, du har med garanti läst den grejen,. kanske det t.om var du som startade den tråden. Så DÄR har du var JAG i alla fall fick mina dubier rörande djuren i vattnet ute på risfälten... IL du vet ju själv nu om du tänker efter..... Räkna på de sista 10 döda i din förlängda thailändska familj och kolla in hur många som dog i cancer!! Ja i den siffranm skall du räkna in alla som också dog i "ont i magen" vilken brukar vara en mening som förekommer bland de mindre utbildade i byarna.....
Det är inget skämt, det är jävligt farligt. Jag äter egentligen noll och ingenting helst ifrån risfälten, jag tror och inbillar mig att det är rena rama giftfabriken. Tyvärr är den tiden över hemma i Sverige när vi pojkar stack upp i skogen, och byggde hyddor, och sedan drack direkt ifrån bäcken däruppe i skogen, detta då i Göteborg, vet inget om Norrland... Så behandla Thailand som om det vore Sverige på 1920:talet är löjligt och naivt, tror jag i alla fall..