Phontas tankar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jadu Borat det kan väl tänkas att det finns handikappade personer som gillar att åka Mc och känna friheten i det tänk dig för innan du skriver

"svarre " sa:
Jadu Borat det kan väl tänkas att det finns handikappade personer som gillar att åka Mc och känna friheten i det tänk dig för innan du skriver

Ok, då är alltså en trehjuling ett handikapp fordon, är det så den ska användas menar du?

Jag tycker nog mer de är lämpade som budget arbetsfordon.

"svarre " sa:
Så du menar att handikappade inte ska köra Mc ?

Var har du fått det ifrån, läs om och läs RÄTT!

Jag frågade inledningsvis Citat: "Förstår inte riktigt meningen med att drömma om en trehjuling"

Sedan rekommenderade jag de Chinatillverkade tricycles som nu finns på marknaden i Thailand och har blivit väldigt populära, bla av fabrikatet Champ.

Så EXAKT vad är det du inte förstår? ? ? ?
Och var har jag nämt något om handikappades rätt att köra "mc"? ? ?

"svarre " sa:
Inga problem nu var detta löst har du någon länk till denna Mc fabrikatet Champ

Nej, hittar ingen länk.....men gå in på någon affär/eller shop där de säljer China traktorer, de brukar ha Champ, finns en större modell, typ MC framände 150-200cc sen en ngt mindre med typ scooter framände.

Var håller du hus?

Jag bor mitt i mellan Singburi och Lopburi i en liten by vid namn Tha Khlong ( frugans hem by ) inte stort alls men trivs mycket bra har bott både i Bangkok och Pattaya men det var inget för mig har varit här nu 5 år +

"svarre " sa:
Jag bor mitt i mellan Singburi och Lopburi i en liten by vid namn Tha Khlong ( frugans hem by ) inte stort alls men trivs mycket bra har bott både i Bangkok och Pattaya men det var inget för mig har varit här nu 5 år +

Ok, lite mer norr ut, upp mot Korat så hade jag kunnat förklara i vilken butik du kan hitta de fordonen.

Dem mindre 110cc har en vän till mig köpt, kostar ca 70 000bth, har för mig att den större kostade ca 110-120.

Ok tack ska du ha måste ge mig iväg och hämta frugan nu vi ska ut och äta kvällsmat ha det så länge Svarre

"svarre " sa:
då är vi nästan grannar jag kommer nog bo där när jag blir pensionär.
då kommer jag befinna mig ca 3 mil nordost om singburi, ska åka ner till tjejen i vår/sommar för att kolla genom svärmors hus, det behövs att renoveras,

Hej lobo68 du kan ju höra av dig när du kommer hit kunde vara roligt och träffas du är ju från Borås min mor bor i Kinna och jag bodde utanför Allingsås så vi var ju grannar i Svedala me

"Phonta " sa:
Och vart tog denna trad vagen nu da ::)
Ingen fara... va tror du om tjejerna vid Rio de la Plata. 40 mil norr om B.A.
PS jag blev invisad 1985 till Don Mueang i en resa Schiphol till Calcutta via Bangkok, slå det.
DS

"Phonta " sa:
Och vart tog denna trad vagen nu da ::)

offtopik men:
jag ber om ursäkt Phonta men blev lite glad att jag o svarre är nästan grannar i i dubbel bemärkelse, så jag kunde inte låta bli att lägga in ett inlägg.
men jag hoppas att jag inte gör om det.

u8aqa2ag.jpg
vytasuda.jpg
qumubudy.jpg

"borat " sa:
Flott, ser ju seriös ut!

Är det någon som VET vad som gäller för ATV och lagligheten att framföra dem i trafiken i Thailand, registrering, försäkring etc etc.

Det gäller inte samma för en 3 hjuling, som för dessa små 4 hjulingar. Har sett Big Bike på 3 hjul och den var reggad den med.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp