Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nej, hittar ingen länk.....men gå in på någon affär/eller shop där de säljer China traktorer, de brukar ha Champ, finns en större modell, typ MC framände 150-200cc sen en ngt mindre med typ scooter framände.
Jag bor mitt i mellan Singburi och Lopburi i en liten by vid namn Tha Khlong ( frugans hem by ) inte stort alls men trivs mycket bra har bott både i Bangkok och Pattaya men det var inget för mig har varit här nu 5 år +
Jag bor mitt i mellan Singburi och Lopburi i en liten by vid namn Tha Khlong ( frugans hem by ) inte stort alls men trivs mycket bra har bott både i Bangkok och Pattaya men det var inget för mig har varit här nu 5 år +
då är vi nästan grannar jag kommer nog bo där när jag blir pensionär.
då kommer jag befinna mig ca 3 mil nordost om singburi, ska åka ner till tjejen i vår/sommar för att kolla genom svärmors hus, det behövs att renoveras,
Hej lobo68 du kan ju höra av dig när du kommer hit kunde vara roligt och träffas du är ju från Borås min mor bor i Kinna och jag bodde utanför Allingsås så vi var ju grannar i Svedala me
Ingen fara... va tror du om tjejerna vid Rio de la Plata. 40 mil norr om B.A.
PS jag blev invisad 1985 till Don Mueang i en resa Schiphol till Calcutta via Bangkok, slå det.
DS
offtopik men:
jag ber om ursäkt Phonta men blev lite glad att jag o svarre är nästan grannar i i dubbel bemärkelse, så jag kunde inte låta bli att lägga in ett inlägg.
men jag hoppas att jag inte gör om det.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.