Scandinavian Corner i Khao lak

TINY HOUSE

Aktiv medlem
Ja, för han ljuger ju i inlägget ovan. Han valde ju inte annat ställe utan valde att planka in istället.

Den diskussionen har vi redan haft. Det är okay att stjäla har vi fått lära oss.
Du sa ju att han var en tjuv. Även på MPR sa du att Baa var en lögnare som inte lade in en länk på SVT-nyheterna.
Hade väl bara varit att gå in på SVT-Play och tittat om det stämde vad han sa. Jag såg också det han nämnde
då. Nu har jag träffat både Baa vid ett flertal tillfällen och IL ett par gånger i Udon. Och hur var det med HA som tar ut folk i skogen
och spöar dom? Fick inget svar på det från dig. Frågade en som är i en undergrupp till dom om det stämmer.Han bara skrattade åt de.
Frågar du på Vi Svenskar i Udon Thani om Baa är en lögnare så får du nog svar som du inte väntat dig.

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
Du sa ju att han var en tjuv. Även på MPR sa du att Baa var en lögnare som inte lade in en länk på SVT-nyheterna.
Hade väl bara varit att gå in på SVT-Play och tittat om det stämde vad han sa. Jag såg också det han nämnde
då. Nu har jag träffat både Baa vid ett flertal tillfällen och IL ett par gånger i Udon. Och hur var det med HA som tar ut folk i skogen
och spöar dom? Fick inget svar på det från dig. Frågade en som är i en undergrupp till dom om det stämmer.Han bara skrattade åt de.
Frågar du på Vi Svenskar i Udon Thani om Baa är en lögnare så får du nog svar som du inte väntat dig.
Fel tråd att diskutera detta.

Samet

Forumräv
Vad jiddrar du om?
Blandar du ihop mig med någon annan eller?

Diskussion med IL var här på TS.

Övriga ämnen känner jag mig inte inblandad i. På MPR har du ju annat nick, så där har jag ingen aning vem du tjatat med.

Trådstartare Liknande trådar Forum Svar Datum
Matilda Khao Lak Bilder 2004-2007 Khao Lak forum 36
Gottland Khao Lake Big bike Week Khao Lak forum 12
Matilda Matilda vilda's bilder från Khao Lak Khao Lak forum 276
Isan Lover Elefant i Khao Yai lade sig på bil. Thailändska Nyheter 9
Isan Lover Sex elefanter dog i Khao Yai nationalpark. Thailändska Nyheter 5
S Koh Kho Khao februari 2019 Thailändskt reseforum 38
Isan Lover Ovanligt mycket elefanter på vägarna vid Khao Yai. Allmänt thailandforum 5
Gottland Lite nyare bilder & info från Khao Lak Khao Lak forum 399
A Vilket är bästa stranden i Khao Lak? Khao Lak forum 36
A Khao Sok National park. Thailändskt reseforum 13
Gottland Khao Lak bilder Khao Lak forum 31
Gottland Elefantridning i Khao lak Khao Lak forum 3
Kycklingen Ny forumtavla: Khao lak Khao Lak forum 9
Gottland Khao Lak (Det är hit ni skall åka kära Thai-snackare) Khao Lak forum 107
Kycklingen Spöke i Khao Lak chockar 2 dussin elever så svårt att de tvingas till sjukhus (Phuket) Khao Lak forum 3
N Sv: Jag är inte lack, Jag säger tack, till Khao Lak!!! Khao Lak forum 19
Z SV: Resa till Koh Pan Ngan + Khao lak Khao Lak forum 1
M Gym i Khao Lak Khao Lak forum 6
A Khao hom mali Allmänt thailandforum 1
S Khao lak aktiviteter Khao Lak forum 1
S 3 st ihjälskjutna och Svenska skottskadad vid Khao San Rd Allmänt thailandforum 0
A Khao lak Khao Lak forum 4
A Tänkte tatuera mig. Hur skriver man namnen Mona och Khao Lak på thailändska? Språkhörnan 4
H Försvinner beachen, Sai Noi, Khao Tao Hua Hin? Hua Hin och Cha-Am forum 0

Topp