Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du sa ju att han var en tjuv. Även på MPR sa du att Baa var en lögnare som inte lade in en länk på SVT-nyheterna.
Hade väl bara varit att gå in på SVT-Play och tittat om det stämde vad han sa. Jag såg också det han nämnde
då. Nu har jag träffat både Baa vid ett flertal tillfällen och IL ett par gånger i Udon. Och hur var det med HA som tar ut folk i skogen
och spöar dom? Fick inget svar på det från dig. Frågade en som är i en undergrupp till dom om det stämmer.Han bara skrattade åt de.
Frågar du på Vi Svenskar i Udon Thani om Baa är en lögnare så får du nog svar som du inte väntat dig.
Du sa ju att han var en tjuv. Även på MPR sa du att Baa var en lögnare som inte lade in en länk på SVT-nyheterna.
Hade väl bara varit att gå in på SVT-Play och tittat om det stämde vad han sa. Jag såg också det han nämnde
då. Nu har jag träffat både Baa vid ett flertal tillfällen och IL ett par gånger i Udon. Och hur var det med HA som tar ut folk i skogen
och spöar dom? Fick inget svar på det från dig. Frågade en som är i en undergrupp till dom om det stämmer.Han bara skrattade åt de.
Frågar du på Vi Svenskar i Udon Thani om Baa är en lögnare så får du nog svar som du inte väntat dig.
Havet ger och havet tar Bangnien beach i Khao lak ar helt forstord nu. Bara att flytta langre norrt dar finns det annu strander som havet ann inte gnagat i sig
Ja det hoppas jag med.. Men n har jag blivit kraftigt forkyld och jag som skall flyga upp till Bangkok nu blir jag vall tagen i kontrollen pa Phuket airport med feber och insparrad for Corona virus...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.