Scandinavian Corner i Khao lak

Diskussion i 'Khao Lak forum' startad av Gottland, 12 september 2015.

Taggar:
  1. Gottland

Gottland Forumräv

i Bangkok

Krille gillar detta.
  2. Gottland

Gottland Forumräv

3. Frogfish

Frogfish Medlem

Har du fiskat själv eller köpt?

Om köpt, var nånstans?

Vore ju riktigt najs med kräftor i Thailand. Vet att det finns, men det är ju ganska ovanligt.

4. Jonas

Jonas Forumveteran

IKEA säljer väl kräftor om jag inte missminner mig.
    Eller kanske bara runt kräftskivosäsongen?

5. Gottland

Gottland Forumräv

IKEA Kräftor är bara skräp

6. Gottland

Gottland Forumräv

Detta min vän är en hemlighet som jag behåller för mig själv. Säljer dom nämligen här runt i Khao lak området..

7. Hej främling! Visste du att om du blir medlem/loggar in så kan du se inlägg från forum och du kan se bilderna som finns i inläggen i fullstorlek! Ett medlemskonto fixar du på ett litet ögonblick och du kan använda din Facebook, Google eller Twitterkonto för snabb inloggning.
    :wai: :wai:
  8. Jonas

Jonas Forumveteran

Har aldrig ätit IKEA kräftor har dom eget märke, eller har dom kräftor överhuvudtaget, är det inte Svenska kräftor?
    Jag har för mig att någon har skrivit det på forumet tidigare att det fanns där men osäker?
    Som tidigare Ö-bo och fiskare så tycker jag själv all insjökräfta är skräp ;)

Micke.T och emso99 gillar detta.
  9. Gottland

Gottland Forumräv

BBQ Gäster från Gävle och Söderhamn bland annat skidåkarn Anders Södergrens farsa prtyty 005.JPG prtyty 023.JPG prtyty 010.JPG prtyty 009.JPG prtyty 008.JPG prtyty 007.JPG prtyty 006.JPG prtyty 005.JPG

Berralund och Kycklingen gillar detta.
  10. Gottland

Gottland Forumräv

11. magunnar

magunnar Forumräv

12. Lyco

Lyco Forumveteran

Jo men så är det ju överallt i världen när det gäller restaurangbranschen och i övrigt annat också, man säljer huvudet och hoppas på att de sväljer kroppen samtidigt.

Business går ju ut på att få folk att köpa det de tror är vad de betalar för och sen förlora på det de inte tror att de köper. Kan ju ta bra exempel på hur man vinner upphandlingar. Säljer huvudhjälpmedel billigt och tar betalt dubbelt för reservdelar och tillbehör, vi blir lurade hela tiden.

pontiac-51 gillar detta.
  13. Gottland

Gottland Forumräv

Före & Efter +++++++++++++++å 001.JPG +++++++++++++++å 005.JPG +++++++++++++++å 006.JPG +++++++++++++++å 008.JPG

Kycklingen och Krille gillar detta.
  14. Gottland

Gottland Forumräv

15. Gottland

Gottland Forumräv

Söndags BBQ +++++++++++++++å 009.JPG +++++++++++++++å 011.JPG +++++++++++++++å 013.JPG +++++++++++++++å 015.JPG +++++++++++++++å 017.JPG +++++++++++++++å 010.JPG +++++++++++++++å 012.JPG +++++++++++++++å 014.JPG

Berralund och Kycklingen gillar detta.
  16. Gottland

Gottland Forumräv

17. Gottland

Gottland Forumräv

18. Gottland

Gottland Forumräv

19. Gottland

Gottland Forumräv

20. Gottland

Gottland Forumräv

21. Gottland

Gottland Forumräv

Dela sidan

Denna webbplats använder "cookies". Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av cookies. Några frågor på det?