Scandinavian Corner i Khao lak

 
22207330_903586079789391_537632235_n.jpg
Var köper du Slotts senap?
 
Nu får du problem med @Phonta . ;)
Inga problem , kanske skickar jag en värdecheck till nån Optiker ,, 555 Nä , förstår att det finns folksom tycker de är fula , de ärmycket speciella , både till utseende och sätt ,, det senare är helt outstanding , smarta som fn är dem,, riktigt tuffa hundar , backar inte för något , men oerhört snälla mot alla andra hundar som är snälla mot dem , samma med folk som husse och matte accepterar , du går däremot inte in hos oss oinbjuden :rolleyes: , Vår är grymt duktig i skogen dessutom , jagar gris , hjort , rå , hare ,ja allt ,, katter gör hon dock processen kort med ;)
 
Inga problem , kanske skickar jag en värdecheck till nån Optiker ,, 555 Nä , förstår att det finns folksom tycker de är fula , de ärmycket speciella , både till utseende och sätt ,, det senare är helt outstanding , smarta som fn är dem,, riktigt tuffa hundar , backar inte för något , men oerhört snälla mot alla andra hundar som är snälla mot dem , samma med folk som husse och matte accepterar , du går däremot inte in hos oss oinbjuden :rolleyes: , Vår är grymt duktig i skogen dessutom , jagar gris , hjort , rå , hare ,ja allt ,, katter gör hon dock processen kort med ;)
Jag tycker om alla djur och tycker din hund är fin, första gången jag såg den rasen så reagerade jag negativt, men absolut inte längre.
 
Vet inte om du träffat en samt skapat en kontakt , har du tillfälle så gör det ,, du kommer att få en mycket positiv AHA upplevelse , med garanti ,mycket speciella hundar ...Helt underbara , jag äruppvuxen med hundar ,, men aldrig haft en så personlig och rent älskvärd hund som denna tik :)
NongPrue I syndens näste Pattaya , finns en del annat att se än barer runt Pattaya ,älskar den staden ... oehört mångsidig ,kanske det som attraherar :thumbsup:
IMG_20170223_081631.jpg
 
Vet inte om du träffat en samt skapat en kontakt , har du tillfälle så gör det ,, du kommer att få en mycket positiv AHA upplevelse , med garanti ,mycket speciella hundar ...Helt underbara , jag äruppvuxen med hundar ,, men aldrig haft en så personlig och rent älskvärd hund som denna tik :)
NongPrue I syndens näste Pattaya , finns en del annat att se än barer runt Pattaya ,älskar den staden ... oehört mångsidig ,kanske det som attraherar :thumbsup:
IMG_20170223_081631.jpg
AHA upplevelser liknande jag får med mc HD .då är häftigt bra va:)
 
Tänker absolut inte förstöra @Gottland fina tråd men måste skriva lite om detta med "fula" djur.
Ett djur som blir väl omhändertagen älskar dig ovillkorslöst oavsett ras, eller som vi här i Småland säger, du får det djuret som du förtjänar. Sådan herre sådant .....
Såg för ett tag sedan på FB ett klipp om ett får som blivit uppväxt ihop med vallhundar,,, detta fåret vallade sina egna samt även sina kompisar bordercollies nästan perfekt. och det va inte fejkat..
Så Gottland. Nej hunden är inte ful, den kan vara fantastisk på många sätt:)
 
Inga problem , kanske skickar jag en värdecheck till nån Optiker ,, 555 Nä , förstår att det finns folksom tycker de är fula , de ärmycket speciella , både till utseende och sätt ,, det senare är helt outstanding , smarta som fn är dem,, riktigt tuffa hundar , backar inte för något , men oerhört snälla mot alla andra hundar som är snälla mot dem , samma med folk som husse och matte accepterar , du går däremot inte in hos oss oinbjuden :rolleyes: , Vår är grymt duktig i skogen dessutom , jagar gris , hjort , rå , hare ,ja allt ,, katter gör hon dock processen kort med ;)

Visste att du äger en så kunde inte låta bli... Tog hand om en BT tik under två månader, tidigt åttiotal. Väldigt lättsam och super mysig. Och riktigt söt...

När jag visade bilden för katten visade hon tydligt vad hon tyckte;

GetFileAttachment
 
 

Liknande trådar

M
Svar
6
Visningar
3 K
R
A
Svar
1
Visningar
929
Anonymius
A
A
Svar
4
Visningar
3 K
A
 
Tillbaka
Topp