Scandinavian Corner i Khao lak

 
Man löser inte problem med våld! Det finns säkert sätt som är mycket effektivare utan att man själv riskerar att råka illa ut för en skitstövels skull. Är det värt den risken?
Det får stå för dig, själv om jag vart gottland hade jag prommenerat den km och gett han julklappen.
Löser inget nej men hade tillfredställt mig.
Men vi är ju annorlunda, du går i kyrkan och sjunger, jag vänder inte andra kinden till.
 
Anders Broberg

3 tim ·

Scandinavian Corners julbord var fullbokat och vi fick säga nej till kanske 15-20 personer då skriver en jubelidiot som heter Stefan från skåne att vi har stängt på facebook och vi får 8 avbokningar.. Vilket satans svin

julbord (4).jpg


jul 2019 (8).jpg
Ser jätte gott ut. Vilka mästerkockar du har =)
 
Färja till HH i november 1500 thbt enkel biljett , Sen valfritt färd medel , ganska exakt 570 km enlig Google , jag kör den resan med MC om en månad , dvs kustvägen ner från Hua Hin -Chumpon -Khao Lak -Phuket , har kollat avstånden noga . Skulle ta en Taxi Bör du få för runt 5000 thbt
Andra gången du ska åka dit nu men avbokar din fjant.
 
Detta låter riktigt illa , sant eller falskt :waiting:

Först något skitmeddelande på FB enligt @Gottland och nu denna @fårösund som hackar. Man börjar ju ana ugglor i mossen.
Av just denna anledningen håller jag mig långt ifrån sociala medier som enligt mig borde heta osociala medier. TS är det närmsta jag kommer sociala medier. Här på TS slipper jag gärna detta dravel och skitsnack mot varandra. Vill ni säga någon något. Kontakta då personen i fråga och säg det rakt och ärligt och stå för det du säger. Vågar man inte det är det bättre att man håller det för dig själv.
 
Först något skitmeddelande på FB enligt @Gottland och nu denna @fårösund som hackar. Man börjar ju ana ugglor i mossen.
Av just denna anledningen håller jag mig långt ifrån sociala medier som enligt mig borde heta osociala medier. TS är det närmsta jag kommer sociala medier. Här på TS slipper jag gärna detta dravel och skitsnack mot varandra. Vill ni säga någon något. Kontakta då personen i fråga och säg det rakt och ärligt och stå för det du säger. Vågar man inte det är det bättre att man håller det för dig själv.
So do I
 
Först något skitmeddelande på FB enligt @Gottland och nu denna @fårösund som hackar. Man börjar ju ana ugglor i mossen.
Av just denna anledningen håller jag mig långt ifrån sociala medier som enligt mig borde heta osociala medier. TS är det närmsta jag kommer sociala medier. Här på TS slipper jag gärna detta dravel och skitsnack mot varandra. Vill ni säga någon något. Kontakta då personen i fråga och säg det rakt och ärligt och stå för det du säger. Vågar man inte det är det bättre att man håller det för dig själv.
Och av just den anledningen har jag raderat ett inlägg som var en rent angrepp. Man skriver inte så, sant eller förhoppningsvis inte.
 
Joker sa:
Färja till HH i november 1500 thbt enkel biljett , Sen valfritt färd medel , ganska exakt 570 km enlig Google , jag kör den resan med MC om en månad , dvs kustvägen ner från Hua Hin -Chumpon -Khao Lak -Phuket , har kollat avstånden noga . Skulle ta en Taxi Bör du få för runt 5000 thbt
Andra gången du ska åka dit nu men avbokar din fjant.


Om du menar mig så körde jag den vägen i November , valde dock bort Phuket för Kho Samui ,
Anledningen var att jag hörde att du "fårösund " fanns i närheten
, så tänkte att det luktar väl skitstövel över hela Phuket Changwatet :p .

Kho Samui var fint , HH var ännu bättre än vad Nmax utlovat .
Stort tack Nmax för att du fick mig att stanna sammanlagt hela 12 dagar , mycket trevliga dagar med trevliga gubbar på Soi 88.
Sen vart det ju Kanchanaburi och hemåt ..
 
 

Liknande trådar

M
Svar
6
Visningar
3 K
R
A
Svar
1
Visningar
922
Anonymius
A
A
Svar
4
Visningar
3 K
A
 
Tillbaka
Topp