Scandinavian Corner i Khao lak

Till oc med en gammal soffa akte med

117306686_299077401162131_6914924899943109555_n.jpg

Fan vad jag lider med dig. det måste vara skitjobbigt att lämna allt som man har byggt upp pga en pandemi. Hoppas nu bara att damen din repar sig och ni får fart på något nytt i Khon Kaen. Och räkna med att jag dyker upp om och när vi åker ner nästa år vilket jag hoppas. :wai:
Det lär bli en resa för mig dit så en öbo får träffa en annan öbo, har ju bara 30 mil dit.

Far vall satta eld pa skiten !!
Ja pa det som ar kvar, och det ar inte mycket, bara nagra bungalower och en restaurang som ar tom, men det ar synd att se alla palmer och blommor vi har planterat bara sta dar till ingen nytta till dom nya agarna Ja det ar sorgligt men vad gor man man kan inte sitta och se tusentals med pengar bara flyga ivag varje dag

Ja pa det som ar kvar, och det ar inte mycket, bara nagra bungalower och en restaurang som ar tom, men det ar synd att se alla palmer och blommor vi har planterat bara sta dar till ingen nytta till dom nya agarna Ja det ar sorgligt men vad gor man man kan inte sitta och se tusentals med pengar bara flyga ivag varje dag
Nej förr eller senare måste man ju ta ett beslut även om det är smärtsamt. Hoppas i alla fall att din förkylning är bättre så att du blir godkänd för flyget.

Av hundratals restauranger i Khao lak finns det just nu en enda En engelsk som saljer frukost/, Resten soom finns kvar och ar oppna ,oppnar inte forren langt in pa eftermiddagen, sorgligt men sant , och man vill ju inte ga in pa dom stora lxhotellen occh ata frukost dar det kan kosta hr mycket som helst Mem sa ar det vall overallt nu i Tailand pa dom storre turist orterna

Av hundratals restauranger i Khao lak finns det just nu en enda En engelsk som saljer frukost/, Resten soom finns kvar och ar oppna ,oppnar inte forren langt in pa eftermiddagen, sorgligt men sant , och man vill ju inte ga in pa dom stora lxhotellen occh ata frukost dar det kan kosta hr mycket som helst Mem sa ar det vall overallt nu i Tailand pa dom storre turist orterna
Vet du om Cafe Kantary finns kvar? De låg i Nang Thong, strax norr om Fritidsresors kontor, några hundra meters gångavstånd från Baan Khaolak Resort. De hade massvis med kunder (mest från Thailand). De gjorde väldigt goda våfflor där och hade ett stort utbud av varma drycker. Bifogar en bild.

Lycka till lilla du med framtiden. Khon Kaen blir nog "gör" bra.

DSC01462.JPG

Liknande trådar

M
Svar
6
Visningar
3 K
R
A
Svar
1
Visningar